Nefunguje mi ctecka ID prstu

Zdravim, mam vetsi problem. Nebudu lhat mozna je to moji vinou ale prestala mi fungovat ctecka ID otisku prstu a po blizsim zkoumani jsem prisel na fakt, ze uz nemam ani v nastaveni moznost ID otisku. Obecne receno se to tvari jako by se cela funkce ctecky prstu vymazala z telefonu.Nevite co stim?
«1345

Komentáře

  • Najskôr vyskúšaj factory reset, ak nepomôže reklamuj.
    Poděkovat autorovi 0
  • Pokuď ji nemáš ani v nastavení, myslim že ti nezbude nic jiného, než uvést telefon do továrního nastavení. ( Hard Reset ) Ten by měl pomoct. Nastavení - Rozšířené Nastavení - Zálohování a obnova dat - Obnovení továrních dat. Telefon se ti vrátí do původního stavu, ale přijdeš o všechny data pokud je nemáš na kartě nebo zálohované.
    ( Kontakty, sms, atd )
    Poděkovat autorovi 0
  • Ahoj, bohužel mám po půl roce ten úplně stejný problém, přestala náhle fungovat čtečka otisku prstu a zmizela dokonce i z nabidky nastavení :-(...kdyby měl někdo prosím nějaký odzkouseny tip co s tím, budu za to rád....dávat to do továrního nastavení a zase pak vše nastavovat znovu se mi moc nechce...navíc kde je jistota, že se to pak nestane znovu za pár dni...Díky za pripadnou radu
    Poděkovat autorovi 0
  • (L19, B166)
    Dobrý den, taky se musím bohužel přidat do této diskuze. Předevčírem jsem postřehl první problémy s čtečkou otisků, kdy čtečka postupně přestala reagovat na dotyk prstu. Při bližším prozkoumání jsem taky zjistil, že z nastavení zmizla jakákoliv zmínka o čtečce. Přišel tedy na řadu několikrát Hard Reset a bohužel žádná změna. :///
    Rád bych se vyhnul měsíčnímu čekání na reklamaci.
    Díky za radu.
    Poděkovat autorovi 0
  • ZAPP@99  
    upraveno 1. November 2016
    Tak od dnes som aj ja členom klubu vlastníkov P9/EVAL19 s nefunkčnou čítačkou odtlačku prstov. Prvý problém nastal včera keď úplne vypadla avšak po vypnutí a zapnutí telefónu (reštart nefungoval) bolo všetko ok. Dnes to isté avšak už mi vypnutie nepomohlo a z menu tak ako aj ostatným mi čítačka úplne zmizla.
    Nepomáha reštart ani vypnutie/zapnutie Telefón mám 5 mesiacov. Vie niekto. nejakú radu? Ako ste to riešili vy s obdobným problémom?
    Poděkovat autorovi 0
  • Pokud nepomáhá už ani Hard reset, tak bych skusil před reklamací ještě znovu přehrát firmware.
    Poděkovat autorovi 0
  • Zaujímavé. Tak ako problém nastal tak aj odišiel. Pár krát sa mi čítačka v priebehu cca 2 dní objavila a potom zmizla až napokon teraz momentálne funguje už druhý deň bez problémov. Uvidíme dokedy ale je naozaj zvláštne že tento problém nie je ojedinelí a malo ho / má viacej užívateľov. Podeľte sa so skúsenosťami.
    Poděkovat autorovi 0
  • Přeji hezký podvečer, mám úplně stejný problém se čtečkou otisku prstů u P9, jak tady někteří z vás uvádí. Tento problém u mne nastal, pár dní co jsem si nainstaloval poslední aktualizaci. Čtečka fungovala normálně, až druhý den jsem pozoroval, že čtečka nereaguje pokaždé na můj prst. Pokoušel jsem se změnit otisk prstů a restartovat telefon. Po restartu, funkce nastavení otisku úplně zmizela a nepomohlo ani tovární nastavení. Dnes jsem telefon dal na reklamaci.
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 11. November 2016
    ...ja uz si reklamaci prošel...preinstalovali to a vse bylo o.k.... ovsem druhy den stejny problem...zase to zmizelo z nabidky, tak ze me ceka druha reklamace...
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak to tedy potěší. Evidentně problém a nevědí co s tím. Předpokládám, že bylo řečeno, že o tomto problému se nic neví.
    Poděkovat autorovi 0
  • Samozrejme...jsem prej asi jedinej clovek, co s tim ma problem :-)
    Poděkovat autorovi 0
  • hannihanni  
    upraveno 11. November 2016
    Obávam sa, že to nebude problém software, ale hardware. :neutral:
    Poděkovat autorovi 0
  • Napadlo mne to také. Jsem opravdu zvědav. Telefon mám od 5tého měsíce a doposud žádný problém.
    Poděkovat autorovi 0
  • Ja jsem s tim telefonem jinak naprosto spokojenej, nebyt tech problemu s tou cteckou....mam ho od kvetna, hned jak se zacal prodavat
    Poděkovat autorovi 0
  • Jen dotaz pro info - všichni máte nerootlý telefon? Dělal jste někdo ruční update FW, namísto vyčkání na OTA?
    Poděkovat autorovi 0
  • ...ja jsem tedy vzdy cekal az na ofiko update
    Poděkovat autorovi 0
  • Ptal jsem se pro jistotu. Stalo se tu nějakou módou trápit update ručně, tak jestli to nemůže mít nějakou souvislost :-) Já mám taky jen OTA. Ale se čtečkou problémy nemám.
    Poděkovat autorovi 0
  • ...no jo no, radeji to zatukej...neni vsem dnum konec :-D
    Poděkovat autorovi 0
  • Já jen přes OTA a root na telefonu nemám. Poslední update jsem měl cca před týdnem a do dvou dnů přestala fungovat.
    Poděkovat autorovi 0
  • ...myslim, ze to s updatem nema nic spolecnyho, me se to po updatu nestalo a hkavne jak rikam, dali to do kupy a druhy den byla ctecka opet nedostupna a to mi trvalo nejakych 5 hodin intenzivni prace to vsechno obnovit do toho puvodniho stavu pred reklamaci a ted me to ceka tam zajit znovu...
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.