Samovolný restart, Android nelze načíst

upraveno 10. January v Huawei Y6 Pro
Založil jsem samostatné téma, protože se jedná o velmi vážný problém. Dnes mi začal vyzvánět telefon při příchozím hovoru a zhruba po vteřině vyzvánění se telefon samovolně restartoval a naskočila černá smrt. Volal jsem na autorizovaný servis Britex, tam mi řekli, že telefon mám poslat, oni obnoví tovární nastavení a pak provedou diagnostiku. Pokud se jim závada projeví během určité lhůty (několik dní), telefon opraví. Pravděpodobnost, že se ale toto projeví v servisu je velice malá. Na telefonické podpoře Huawei mi dnes řekli, že o problému nevědí (jen já jsem jim volal už minimálně 4x). Aktualizace a vyřešení problému asi v nedohlednu, takže asi bude nejlepší hodit Y6 Pro do koše a koupit si z bazaru Nokii 3310, která aspoň narozdíl od Y6 Pro uměla seřadit kontakty podle příjmení.
IMG_4288.JPG
2736 x 3648 - 2M
Výstřižek.JPG
344 x 317 - 22K

Komentáře

  • Co se stane, pokud dáte reset? Volal jste čtyřikrát s tímto jedním problémem?
    Poděkovat autorovi 2
  • Volal jsem 4x s tímto problémem asi ještě 2x s ostatními problémy zmíněnými v ostatních diskuzích. Reset obnoví telefon do továrního nastavení.
    Poděkovat autorovi 0
  • Take se mi to stalo kdyz date reset budeto chtit pak po vas email pri registraci u googlu, a nepripojitese nepujde to cca 2 dny lidi se dovolaji ale vy maximalne zvednete hovor nc jneho nepujde, po cca dvou dnech se normalne jde prihlasit , kdyz se to stalo uz jsem nedala reset ale mysli ze reboot a vse jelo ok a zatim tuk tuk se to nestalo,docetla jsem se a take ptala jednoho ze nyi googl udelal od verze abdroidu 5 a vis prave toto zablokuje a pusti az po72 hodinach je to kvuli treba kradezim atd jen to nemaji doladene. ME SE PODRILO cca za 48hodin
    Poděkovat autorovi 0
  • Ja som dal reboot a normalne to nabehlo. Ale dufam ze teraz ked mam novy softver podla postupu v clanku Aktualizace , sa to uz nestane.
    Poděkovat autorovi 0
  • Po stisknutí Reboot telefon píše, že optimalizuje aplikace a načtení systému trvá cca 10 minut. Pak jde vše normálně. Stává se mi to zhruba 1-2x za měsíc. Verze 118 odněkud z Ruska ale pravděpodobně není oficiální a trochu bych měl strach z toho, co bude obsahovat. Lepší by bylo atakovat Huawei, aby ten vydal oficiální upgrade pro CZ.
    Poděkovat autorovi 0
  • Mam ten novy softver B118 a uz sa mi to prvy krat restartovalo, len sa to vyplo a hned to nabehlo nic nevypisalo. Huawei musi spravit nejaku komplexnu opravu.
    Poděkovat autorovi 1
  • Dobrý den, mám ten samý problém již od neděle (15.1.) a telefon stále nefunguje. Když se přihlásím a pc na účet google tak všechno v pořádku, ale telefon mě dál nepustí. Nevíte co s tím? S takovou můžu tel hodit do koše protože tohle ''vylepšení'' je úplně na nic. Pořád mi to ukazuje Přihlaste se pomocí účtu některého vlastníka zařízení.
    Mám nechat tel zapnutý nebo ho můžu vypnout? Už jsem vážně zoufalá. :(
    Poděkovat autorovi 0
  • Dnes mi systém opět havaroval (po 10 dnech). Servis problém neřeší, výrobce taky ne. Asi budeme muset zvolit řešení jiným způsobem.
    Poděkovat autorovi 0
  • Takže vám to v servisu nespravily?? To je potom ''vymoženost'' na nic a telefon je k ničemu a může letět do koše protože s tím nejde hnout.
    petr.pokor napsal(a):

    Dnes mi systém opět havaroval (po 10 dnech). Servis problém neřeší, výrobce taky ne. Asi budeme muset zvolit řešení jiným způsobem.

    Poděkovat autorovi 0
  • Nainstaloval jsem sof.B118 a zatim šlape
    Poděkovat autorovi 0
  • Já jsem se vrátil k původní verzi B 115 i za cenu všech neduhů, ale alespoň se to pořád nerestartuje. Musím zde podotknout, že už mi prošlo rukama několik začek telefonů, ale co se týče aktualizací a hlavně jejich kvality tak značka HUAWEI je jednoznačně nejhorší. Už nikdy.......
    Poděkovat autorovi 1
  • Huawei svádí chybu na aplikace třetích stran, zkoušel jsem přeinstalovat Android a používal jsem jen minimální počet nutných aplikací a dnes systém opět spadl. Zkusím downgrade na B115
    Poděkovat autorovi 2
  • Dobrý den,

    mám podobný problém. Včera jsem měla položený telefon na stole a z ničeho nic se restartoval a od té doby se dostanu pouze na stránku k přihlášení do google účtu. Zadávala jsem svoje heslo a vůbec mě to nechtělo pustit dál. Heslo jsem i změnila. Na účet se dostanu přes počítač, ale ten telefon ne a ne. Byla jsem i na prodejně, kde jsem telefon kupovala a tam mi řekli, že už se s tím setkali a v autorizovaném servise jim řekli, že je to od nového roku celkem běžná věc, že už jim přišlo kolem 500 telefonů huawei. Doporučení: nechat jej 72 hodin zapnutý a čekat, pak by to mělo jít samo. Tak uvidíme.



    Poděkovat autorovi 1
  • No jenž co popisujete je chyba na straně společnosti Google, ne u telefonu, tedy pokud těch 72 hodin zabírá.
    Poděkovat autorovi 0
  • Dobrý den taky mám ten stejný problém . Telefon mám od ledna a stalo se mi to už 4x. Dám reset musím se přihlásit na účet Google a nainstalovat všechny aplikace znovu . Verzi mám od koupení pořád stejnou B117. Přemýšlím o reklamaci nebo bude vydána oficiální verze aktualizaci pro ČR? Telefon umře vždy v noci takže pokaždé nezvoní budík tak si musím natahovat budík jak před 20ti lety :-(
    Poděkovat autorovi 0
  • machy70 napsal(a):

    Já jsem se vrátil k původní verzi B 115 i za cenu všech neduhů, ale alespoň se to pořád nerestartuje. Musím zde podotknout, že už mi prošlo rukama několik začek telefonů, ale co se týče aktualizací a hlavně jejich kvality tak značka HUAWEI je jednoznačně nejhorší. Už nikdy.......

    Machy70, súhlasím s tebou iba v tom, že aktualizácie viaznu.
    Ja mám skúsenosť s inými značkami MT a za 3 mesiace som vystriedal 4 mobily. Jeden mobil nerozpoznal národný roaming, druhý po prvej aktualizácii fungoval 2 hodiny, tretí pri nabíjaní stratil signál a ... . Na porazenie.
    Ja považujem značku Huawei za druhú najlepšiu v spoľahlivosti na trhu CZ a SK. Tú prvú značku som nechcel. Nesedí mi ich nadstavba.
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.