Připojení wifi

Zdravím a obracím se sem, protože vůbec nevím, co dělat. Snad někdo poradí..
Dnes ráno jsem se chtěla doma připojit na wifi, připojilo mě to, ale po cca 5-7 s se mi sama odpojila. Šla jsem do nastavení a ukazovalo mi to naši wifi, ale psalo mi to "Uloženi, šifrováno". Odstranila jsem ji a znovu přes heslo přihlásila ale opět to samé. Na chviličku připojilo, pak odhlásilo. Telefon jsem restartovala, ale je to stejné. A několikrát mi to ani wifi nenašlo.
Bohužel to samé dělá i na jiných stích wifi.
Není to tak dlouho, co se mi dělala aktualizace, tak nevím jestli to ůmže být tím? ..
Nevím, jestli to mám dát na reklamaci, jsem s tímhle telefonem velmi spokojná..:/

Komentáře

  • Po a6 aktualizaci tento problem hodne vznikal, resila to vicemene reklamace
    Poděkovat autorovi 0
  • Jak dlouho asi po te aktualizaci se vam to projevilo? Ja aktualizoval dnes tak sem zvedav teda,telefon mam rok a pul a delou dobu wifi bez problemu...
    Poděkovat autorovi 0
  • Může to být aktualizací ale také již Wi-Fi čipem, který přestává fungovat. Zkusil bych počkat na novou aktualizaci a pokud nepomůže, pak reklamace. Mám pocit, že P8 i Lite jsou náchylné na problémy s WiFi.
    Poděkovat autorovi 0
  • Ren79 napsal(a):

    Jak dlouho asi po te aktualizaci se vam to projevilo? Ja aktualizoval dnes tak sem zvedav teda,telefon mam rok a pul a delou dobu wifi bez problemu...

    Aktualizace mi proběhla cca před 3 týdny.. Ale do včerejška to šlapalo úplně bez problému..
    Poděkovat autorovi 0
  • AnyCervenakova napsal(a):

    Ren79 napsal(a):

    Jak dlouho asi po te aktualizaci se vam to projevilo? Ja aktualizoval dnes tak sem zvedav teda,telefon mam rok a pul a delou dobu wifi bez problemu...

    Aktualizace mi proběhla cca před 3 týdny.. Ale do včerejška to šlapalo úplně bez problému..
    Díky, všímám si že hodně lidí s tímto problémem psalo že se jim to stalo tak 2-3 týdny po aktualizaci tak uvidím :)
    Poděkovat autorovi 0
  • Ren79 napsal(a):

    AnyCervenakova napsal(a):

    Ren79 napsal(a):

    Jak dlouho asi po te aktualizaci se vam to projevilo? Ja aktualizoval dnes tak sem zvedav teda,telefon mam rok a pul a delou dobu wifi bez problemu...

    Aktualizace mi proběhla cca před 3 týdny.. Ale do včerejška to šlapalo úplně bez problému..
    Díky, všímám si že hodně lidí s tímto problémem psalo že se jim to stalo tak 2-3 týdny po aktualizaci tak uvidím :)
    Není vůbec za co. :) Já doufám, že to bude opravdu "jen" aktualizací a že se to dá dopořádku co nejdříve.. Je to docela nepříjemné, telefon nemám ještě ani rok a jsem s ním opravdu hodně moc spokojená.. :/ :)
    Poděkovat autorovi 0
  • No bohuzel vetsina lidi s timto problemem zkoncila nakonec u reklamace a vymeny zakladni desky..:(
    Poděkovat autorovi 0
  • s3n0s3n0  
    upraveno 17. April
    O ktoru verziu Android 6 firmwaru presne sa jedna, please ? Ciste len zo zvedavosti... :wink: .

    Asi to nepomoze, ale napada ma spustit "rezim vyvojara" (developer settings) a tam spravit jednu malu zmenu DHCP nastavenia. Neviem ci sa tym vsak neporusi zaruka na telefon, ale hadam, ze nie :blush: . Najprv treba vojst do "Informacii o telefone" a kliknut niekolko krat, rychlo po sebe na "Cislo zostavy" (neviem jaky nazov to ma v CZ lokalizacii, je to vsak druhy riadok/polozka, alebo teda je to cislo verzie firmwaru, na ktore treba poklepat par krat prstom). Po poklepani sa spusti rezim vyvojara. Potom zase vyjst von a znova cez "Nastavenia telefonu" vojdeme do "Moznosti pre vyvojarov" a tam si overime a aktivujeme volbu "Pouzit stary klient DHPC". Ostatne veci odporucam zatial nemenit. Neviem ci toto pomoze, ale ciste teoreticky by to mohlo pomoct :smile: .

    Tiez by mohlo (udajne) pomoct deaktivovat funkciu Wi-Fi+, t.j. automaticka 'inteligentna' volba medzi WiFi internetovou a medzi mobilnou internetovou sietou v P8-LITE. Pokial je tato funkcia aktivna - mohol by tu vznikat problem v algoritme systemu pri vybere jednej z dvoch sieti, kedy telefon z dovodu nejakeho BUGu zvoli radsej mobilnu siet, zatial co WiFi siet so slabym signalom zatial celkom odpoji (z dovodu uspory energie).
    Poděkovat autorovi 0
  • Bohužel si nejsem jistá, o kterou verzi šlo, myslím ale, že to bylo 6.0 (pokud je to možné?) :D.. Telefon mám na reklamaci, takže se ani nepodívám.. Ale vím, že fci Wifi+ jsem neměla vůbec spuštěnou. Nepoužívám ani data, jedu jen na wifi :)
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak vitam v klubu dnes konecne prestala jit taky wifi u 3 ks ktery je pojisten a v zaruce')bude to orisek telefon je jak novy...jsem zvrdav zdali se mnou ooet budou chtit vy....
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak p8 po vymene desky na zaruku...jinak jsem si na Britex pripravil chytacek....klasika nikdy nepouzivana sluchatka...ktera hned po zapnuti vykazovala zavadu...1.den nakupu ulozena do krabice...u nich reklamace zamitnuta z duvodu bezneho opotrebeni-))BLutex me fakt baví -)
    Poděkovat autorovi 0
  • Prosím jen o info, jestli mám podobný problém. udělala se aktualizace na B602 a wifi je po několika dnech nefunkční. Ikonka se rozsvítí, ale nenajde žádnou síť. Nefunguje ani hotspot. Je to na reklamaci ? diky za info
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 31. July
    Treba urobit update na B604 alebo tovarensky reset.
    Poděkovat autorovi 1
  • Reset se udělal, a zkoušel jsem stáhnout aktualizaci a žádnou jinou to nenebídlo. Ta B604 je odficialni Update nebo se musí ještě chvilku počkat ?
    Poděkovat autorovi 0
  • Lépe je počkat na oficiální update
    Poděkovat autorovi 0
  • Chápu-li to správně, řeší to update B604 a není třeba nic reklamovat. Náhodou předběžný datum se neví. děkuji za odpovědi.
    PS:Telefon je koupen ve volném prodeji.
    Poděkovat autorovi 0
  • Vydávání aktualizací je složitější, takže přesný datum bohužel nikdy neřekneme. Pokud by to trvalo dlouho, pak vám tady určitě někdo napíše, ať to uděláte ručně a nečekáte. Na druhou stranu pokud Wifi používáte často, tak bych telefon rovnou reklamoval, servis to opraví. Mně na B602 WiFi normálně jede a většině lidí také, takže tam může být závada jiná...
    Poděkovat autorovi 2
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.