Padá obchod play

Zdravim a prosim o pomoc.Jsem uplny laik,to hned na uvod.
Presla jsem nedavno na P8 z P6.
P8 je distribuce EU,protoze se uz ofiko cz spatne shani.
A ted muj problem,seka se mi obchod play,verze 7.8.16 a obcas uplne spadne.
Zkusila jsem vynutit ukonceni a odstranit aktualizaci a nabehl mi obchod play nejaka uplne stara verze,dala jsem aktualizaci a zase to pada.
Telefon mam chvilku,L09C432B222,android 5.0.1.
Muzete mi prosim napsat nejaky tip,jak se toho sekani zbavit?
Moc dik
Neumim jinak dat ten obrazek,pardon
Screenshot_2017-05-23-17-32-53.png
1080 x 1920 - 148K

Komentáře

• Dobry den, skusil by som nasledovne - v aplikaciach Sluzby google play , "google services framework " a v Obchode v ukladacom priestore vymazat vyrov.pamat i data, zrusit ucet Google , restartovat telefon, prihlasit sa znovu do uctu. Niektore aplikacie su v systemovych. Doporucil by som pred tym mazanim vypnut data a WiFi, aby si telefom hned nenabalovaj nove. Resp. dajte rezim lietadlo.
    Este pre istotu skontrolujte nasledovne - v telefone natukajte postupne *#*#2846579#*#* , objavi sa Project menu, tam v Network inf. querry zvolte Vendor country info, a napiste, co tam mate uvedene v polozke Vendor a Country.
    Poděkovat autorovi 0
  • Dekuji,je tam vendor hw,country eu

A ucet kdyz zrusim,prihlasim se pod tim stavajicim nebo musim vytvorit uplne novy.
    Nejsem uzivatel moc akcni,ale treba jedina hra,kterou mam jewels se taky divne seka.Jinak vse bezi ok.
    Moc vam dekuji za odpoved.
    Poděkovat autorovi 0
  • Ucet ten samy, ale ked spominate tu hru, tak mozno bude aj iny problem. Skuste a uvidite. To hw/eu je OK, mal som len take male podozrenie ...
    Poděkovat autorovi 0
  • A zeptam se blbe,ten ucet zrusim kde?V nastaveni,ucty,google,nastaveni uctu,smazani uctu?
    Mam z toho celkem obavy,abych neco nepodelala.Pri tom mazani dat se me to urcite bude na neco ptat,ze?