Značková prodejna Huawei Quadrio Praha

Navštívili jste první značkovou prodejnu v Praze?

Jaké máte zkušenosti, pocity a dojmy z tohoto místa, služeb, atmosféry, ochoty zaměstnanců...?
Byl Váš požadavek vyslyšen a přání splněno?

Komentáře

  • Ja ešte nie. Ale do Prahy chodím raz za rok a keď tam budem určite sa tam pozriem. Na fotkách to tam vypadá fajn.
    Poděkovat autorovi 0
  • Zatím jsem slyšela samá pozitiva, tak by mne zajímalo, jestli je to tak opravdu a má cenu se tam vydat... :wink: ?
    Nevíte, jak je to tam s příslušenstvím? Jaký mají výběr, ceny apod.? :smile:
    Poděkovat autorovi 0
  • Já tam už byl, lidi v pohodě, ceny normální.
    Poděkovat autorovi 1
  • Ano, navštívila, a to, co jsem tam zažila, bylo neskutečné :-) !!!

    Původně jsem si šla jen prohlédnout Honor 8 a Honor 8 Pro s tím, že si jeden z nich koupím na internetu... Slečna, která se mi věnovala celou dobu, co jsem tam byla, mi vše podrobně vysvětlila, ukázala, následně i nastavila a já s úsměvem od ucha k uchu odcházela se zlatou P10 lite, ušetřenými penězi a báječným pocitem, že mám konečně telefon, který se mi líbí a ne ten, který mi prodavač doporučil jen kvůli tomu, že z něj má hezkou provizi...!

    Bála jsem se přechodu z Applu, ale dnes, po týdnu používání, musím říct, že bych už neměnila!!!

    Děkuji slečně / paní prodavačce jak za ochotu, trpělivost a péči, tak za to, že mohu patřit mezi HuaFans, což mi mimochodem také doporučila ona =o)

    Pokud takovýto servis funguje od všech zaměstnanců ke všem zákazníkům, troufám si říct, že je to celkově jeden z nejlepších servisů všech telefonních značek a věřte, že už jsem jich pár prošla...

    DOPORUČUJI!!!
    Poděkovat autorovi 0
  • Servisuji a opravují tam všechny telefony Huawei bez ohledu na to, kde jsou zakoupeny jako to měl Microsoft u svých výrobků, stačil předložit prodejní doklad, nebo tam je urcite omezeni. Nikde jsem to nenasel.
    Zajima me hlavne poskytovani zarucnich servisnich sluzeb pro vyrobky prodavane od Huawei v EU.

    Prosím o seriózní odpověď.
    Poděkovat autorovi 0
  • Doufám, že ne (sorry všem za upřímnost, pak lidi ale tahají telefony od noname obchodů, co dováží customizované telefony ze zahraničí a do nekonečna se ptají na aktualizace).
    Poděkovat autorovi 0
  • Servisují to co spadá do mezinárodní záruky. Tzn, koupíte třeba v Německu, Francii, Polsku, prostě celé EU- to je OK. Nicméně přes překupníka v ČR (šedivky) NE.
    Poděkovat autorovi 0
  • Děkuji za odpovědi.
    Huawei v tom má pěkný zmatek.
    Uznává záruku na všechny vyrobky dodané do EU v rámci distribuce označené EU , CZ je součástí EU, ale ty samé výrobky prodané v CZ neuznává a neservisuje je.

    K dovršení zmatku, poskytuje na vybranne vyrobky tzv. VIP servis, který prodlužuje zaruku na tří roky a týká se to všech výrobků prodaných ve statech EU, tzv. EU distribuce. Jsou i tyto selektovany a poskozeny, jen pro to, že jsou prodány v CZ ?

    Pro případné namitky o "sedivkach " prodávaných v CZ. a "prekupnicic " sdělují, že každý obchod je překupník, větší či menší. Rozhodující pro služby, by měla být pouze distribuce EU. Jsme v EU tak každá distribuce EU prodána v CZ, by měla být automaticky Huawei akceptována.

    Děkuji za seriózní odpověď, zda tomu tak je, či zda dochází k neoprávněnému znevyhodnovani CZ trhu v rámci EU.

    Pajka.
    Poděkovat autorovi 0
  • Bohužel technicky slučování vláken tady moc dobře nejde, takže to necháváme žít vlastním životem. Stran distribucí bych to přirovnal k situaci s operátory - v jednotlivých zemích taky působí stejní operátoři a nabídka služeb je různá. Mluvit o neoprávněném znevýhodňování je celkem mimo... Už proto, že dle našich zákonů za reklamaci vždy zodpovídá prodejce (jak si to udělá ten už je jeho věc). Problematika šedého dovozu by byla na dlouhé povídání, koho to zajímá, na internetu o tom najde spoustu informací.
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 7. June
    Děkuji za odpověď.
    Ale moudrý z toho nejsem.

    Ptal jsem se na záruční servis výrobků Huawei prodávaných v ramci firemni distribuce Huawei do EU označených EU.
    Obchodníci jen prodej dodaných výrobků Huawei do EU zprostredkovavaji.
    Nepíši o distribuci mimo EU, třeba Asie a pod.

    Huawei na svých stránkách inzeruje a poskytuje VIP servis na sve vyrobky tři roky a ještě inzeruje, že otevřela svůj servis pro své vyrobky prodávané v EU, s distribucí EU.My jsme součástí EU.

    Odkaz na obchodníky je v tomto případě irelevantní.
    Pokud inzeruje, že výrobek je distribuce EU, tak platí zaruka Huawei, pokud se prokáže, že klamal a je to distribuce jiná, např. Asia, tak je to záležitost ČOI.

    Doufám, že si rozumíme? :wink:
    Poděkovat autorovi 0
  • Neexistuje nic jako EU distribuce jako taková... Každý stát má svou vlastní lokální distribuci a právě pro daný stát (případně skupinu států ve vybraných případech) je určená. Kdo si koupí v daném státě tu korektní verzi, logicky má nárok na danou podporu. Ale jak už jsem psal, kdo se o to zajímá, nechť si o tom počte jinde, toto téma se jmenuje jinak. Prosím o respektování.
    Poděkovat autorovi 1
  • upraveno 7. June
    Z odpovědi cítím zbytecnou podrazdenost.
    A vlakno je nejvhodnější, jedná se o podnikovou prodejnu a servis Huawei.

    Já si chci jen ujasnit, co a jak se v záruce opravuje a odehnat mýty kterých je všude plno.

    Nikde jinde ať např. v D či. PL jsem neviděl v nabídkách obchodů, distribuce D či. PL a nebo distribuce EU.
    Jen nabidka např. Mate 9 a cena. Smytec.
    Po zakoupení tam, mám tedy nárok v Praze tříletý záruční servis. V případě např. Honor 8 jen záruční servis.

    U nás v cz to ale neplatí.

    To jsem si chtěl vyjasnit, jak se věci mají. A myslím si, že nejsem sám.

    Pajka.
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 7. June
    No rozdíly mezi ofiko distribucí a šedým dovozem tady existují asi 10 let (spíše déle, ale nechce se mi to hledat), takže mi přijde relativně zbytečné je opakovat. řešil jsem stejné otázky ještě v době Sony Ericssonu a nečekal bych nepochopení v roce 2017. Kdo nakupuje u nás u prověřených prodejců, problémy nemá. Kdo jde jen po ceně a kupuje dovoz, tak se komplikacím při servisu nemůže divit.
    Poděkovat autorovi 0
  • pajka napsal(a):

    Děkuji za odpověď.

    Ale moudrý z toho nejsem.

    Jo, s tímto se dá souhlasit, toho jsme si všimli. Třeba jeden z prvních odkazů po zadání v Google - https://info.heureka.cz/sedy-dovoz/

    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 7. June
    Pavel

    Děkuji za reakci, ale možná by bylo lépe, kdyby sis přečetl co píši, než mě odkázat na takovou pitomost. Ostatní ať si řeší bolístky, které stejně nevyřeší, protože za nimi nestojí Firma, viz. např. Xiaomi, Sony a pod. Ti mají problém, který okecavaji.

    Ptám se na vlakne Huawei o oficiálním servisu Huawei, který servisuje výrobky Huawei zakoupené v CELÉ Evropě, např. viz VIP servis, proč to neplatí pro výrobky zakoupené v CZ.

    To je tsk těžké pochopit ?
    Poděkovat autorovi 0
  • Pajka: Pokud si koupíš výrobky Huawei v ČR, můžeš na ně uplatnit záruku v EU a to po dobu dvou let v autorizovaných servisech Huawei.

    VIP servis je jen u některých produktů a jen na vybraných trzích. Podle záručních podmínek je nutné být registrován v HiCare a to do 30. kalendářních dní od zakoupení produktu.

    Pokud je ale daný výrobek z tzv. "šedivého dovozu" (viz. definice výše) tak se na něj tato záruka nevztahuje a nelze ani uplatit záruku v autorizovaném servise.

    Pokud si zakoupíš výrobek Huawei kdekoliv v EU, můžeš uplatnit dvouletou záruku v jakémkoliv autorizovaném servise Huawei kdekoliv v EU.

    Ve všech případech je ale nutné doložit kupní doklad, nebo jiný doklad dle práva v daném státě.

    Jednotlivé detaily se mohou dle státu lišit.

    Také je nutné dodržet záruční podmínky společnosti Huawei.

    OK?
    Poděkovat autorovi 1
  • Pane Pajka,

    chcete-li se rozepisovat na toto téma a jste toho názoru, že vás bude takových více, buďte tak hodný a založte si novou diskuzi.

    Do této diskuze vaše příspěvky skutečně nepatří, a pokud jste si všiml, bez urážky, nikdo o ně tady bohužel ani nestojí...!
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 9. June
    Všichni si vše přečetli, v diskuzi jsem nechal věci, co jsou aspoň trochu k tématu, zbytek smazán včetně mých komentářů, to aby s někdo necítil raněn. Pokud k tomu někdo něco bude ještě mít, můžete mi napsat přímo. Ostatní prosím o návrat k původnímu tématu :smile:

    PS: pro Pajka - už jsem se tomuto tématu věnoval dost dlouho, co jsem uznal za vhodné, to jsem smazal a už se tomuto tématu v současné podobě nehodlám dále věnovat.
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.