Prenos dat zlyhava

upraveno 1. June v Huawei Mate 9
Čaute mam takú otázku má niekto problém ze mu nejdú data teda že volat a sms ide ale pripojenie na internet nefunguje a telefón sa prehrieva hľadaním dátovej siete a následne sa baterka vybije do par hodín ... apropo v servise v rámci záruky prví krát menená cela plošná doska a následne dve reklamácie zamietnuté že im to funguje, lebo raz za čas to ide ale väčšinou to nejde im to asi šlo

Komentáře

  • A co zkusit vymenu SIM u operatora? Muze to klidne delat i ona. V pripade problemu na SIM je vetsinou jeji vymena zdarma.
    Poděkovat autorovi 0
  • sorač to som nepísal všetko odskúšané a v servise tvrdia že to môže sposobovať aj niektorá apka ako viber ale nič tam nemám a SIM som menil pre istotu dva krát
    Poděkovat autorovi 0
  • APN máš dobre nastavene
    Poděkovat autorovi 0
  • No neviem mam že IPv4 tak neviem či to je ok ešte to ponuka IPv6
    Poděkovat autorovi 0
  • IPv4 nie je apn, apn je "Access Point Network" kazdy operator ma ine nastavenia najdes ich na webe operatora resp. Ti radi poradia na Hepldesku operatora..... V telefone sa to nastavuje v nastaveniach- mobilne data- nastavenia mobilnej siete-nazvy pristupovych bodov, ktory bud mas a treba ho rizkliknut a pozriet ci je vsetko ako ma byt, resp. vytvorit podla pokynov operatora zo stranky....
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 6. June
    Rudolfik napsal(a):

    Čaute mam takú otázku má niekto problém ze mu nejdú data teda že volat a sms ide ale pripojenie na internet nefunguje a telefón sa prehrieva hľadaním dátovej siete a následne sa baterka vybije do par hodín ... apropo v servise v rámci záruky prví krát menená cela plošná doska a následne dve reklamácie zamietnuté že im to funguje, lebo raz za čas to ide ale väčšinou to nejde im to asi šlo

    K tomu přehřívání při vyhledávání dat, nemáš v nastavení (Další-Mobilní síť ) zapnutou druhou volbu "mobilní data vždy zapnuta " . Pokud je aktivní spotřebovává baterii, i když jsou data vypnuta při neustálém vyhledávání sítě i to tam píší :smile: U B182 je tato volba vypnutá , ale co si pamatuji u předchozích verzí firmware byla zapnutá v defaultu a musela vypínat .
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 8. June
    čau mam tam iba jednu sim a pametovu kartu čiže hlada len jednu sieť už som to po 4krat odniesol do servisu tak uvidím čo napíšu
    Poděkovat autorovi 0
  • To nemá nic společného s další simkou, podivej se do nastavení, jak jsem psal výše a případně tuto volbu vypni (když byla zapnutá i s 1. simkou, tak mě ukazatel spotřeby baterie ukazoval dost aktivni mobilni data i v spanku, po vypnuti nic)
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 8. June
    Toto, omluva za malý obrázek, ale opět nejdou vkládat obrázky, pořád stejná hláška "ValidateMinLength", takto to vložil v PC Firefox, jinak Opera , Chrome a IE 11 - ValidateMinLength"
    Screenshot_20170608-180901.jpg
    425 x 756 - 55K
    Poděkovat autorovi 1
  • Obrazky nie su problem, ale marne mu davas navody, ked ma mobil v servise :wink: image
    b34918d8a64b2e99625f002e15070b.jpg
    425 x 756 - 37K
    Poděkovat autorovi 0
  • Kluci dik uvidíme keď to príde čo to bude dám ifo ako to dopadlo :-)
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 11. June
    Jsem na to zvědav , napiš resume (obrázky už zas jdou)
    Poděkovat autorovi 0
  • Koukám na volbu Hovory VoLTE. U O2 ani prd. A ke všemu dle jejich mluvčí jen P10 je v podpoře. Ty operátoři to je krása.
    Poděkovat autorovi 0
  • Jojo Vodafone a O2 jsou ještě za opicema, mám T-MOBILE​ a pokud volám třeba kolegovi, taky má T-MOBILE mobil SGS 7 tak spojení je opravdu di 2-3 sekund... dobrá věc!
    Poděkovat autorovi 1
  • Tak Zdravím no telefón sa vrátil zo servisu že chyba sa neprejavila pri dôkladnom testovaní, tak to poslali že je ok .
    A telefón opäť nefunguje žiadne dáta tak teraz po piaty krát to tam nesiem aj zdokumentované na kamere a už ich pošlem niekam :-)
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.