Nejde rozsvietiť displej

Zdravím vás... mám taký problém, že keď chcem rozsvietiť displej či už zapínacím tlačidlom alebo snímačom odtlačkov prsta, tak sa displej rozsvieti a hneď vypne. Tak sa to opakuje aj niekoľkokrát. Asi po cca 3-6 pokusoch sa mi podarí dostať do telefónu. Niekedy sa mi stalo aj to, že počas toho ako som s mobilom pracoval, tak sa mi displej vypol sám.
Stretol sa niekto s niečím podobným ?
Za rady vopred ďakujem.

Komentáře

  • Tak môj postreh je, že by to mohlo mať niečo spoločné buď s automatickým jasom alebo celkovo jasom alebo proximity senzor. Zistil som, že ten displej sa nevypne úplne, len sa jas upravi na úplne minimum, ktoré sa užívateľom nedá ani nastaviť a nastáva to vtedy, keď je mobil na slnku.

    Niekto podobné postrehy ? Resp. riešenie ?
    Poděkovat autorovi 0
  • hafush  
    upraveno 12. June 2017
    Někdy vypínání displeje může způsobit nekvalitní ochranné tvrzené sklo bez výřezu na proximity senzor nebo senzor automatické regulace jasu.
    Vypnutí displeje by to dělalo jen při uskutečnění hovoru a byl by to proximity.
    Snímač automatického jasu by zase jenom mohl ztlumit podsvícení, ale displej by nevypl.

    Podle mě je to na 100% špatné ochranné tvrzené sklo.
    Setkal jsem se, že 3D skla měli výřez jen na proximity a senzor aut jasu měli přebarvený tým pruhem černě, nebo bíle dle provedení tvého mobilu.
    Vypadá to, že budeš muset zkusit nejdříve sundat ochranu skla, pak hard reset a pokud nic nepomůže, tak servis.

    Můžeš to i jednoduše vyzkoušet.
    Na mobil posviť baterkou, pak trochu něco na displeji uvidíš.
    Stáhni notifikační lištu a vedle nastavovací stupnice odfajfkni auto režim. Pak by jas měl jít normalně zvýšit.
    Poděkovat autorovi 0
  • Ochrannej sklo nemáme žiadne, takže asi servis...
    Poděkovat autorovi 0
  • Zkus ten test s tím zrušením fajfky u automatické regulace jasu.
    Pak budeš vědět,že je to senzorem.
    Pak jedině to tovární nastavení.
    Až pak servis.
    Poděkovat autorovi 0
  • Po vypnutí automatickej regulácia jasu, to zatiaľ funguje...je to softvérova chyba alebo hardvérová ?
    Poděkovat autorovi 0
  • hannihanni  
    upraveno 12. June 2017
    To je ťažko posúdiť, môže to byť chyba vo FW, ale aj nefunkčné čidlo regulácie podsvietenia displeja. Skôr sa však prikláňam ku chybe FW.
    Poděkovat autorovi 0
  • hafush  
    upraveno 12. June 2017
    Více informací od tebe Martine by napovědělo.
    Už jsme zjistili, že ta to může automatická regulace jasu.
    Stali se to po updatu FW, nebo po nainstalování nějaké nové aplikace, nebo z ničeho nic?
    Jak jsem psal SW chybu odstraníš hard resetem.
    Chybu FW přeflashováním.
    HW chybu čidla jen servis.
    Takže postupuj krok po kroku.
    Poděkovat autorovi 0
  • Stalo sa to z dňa na deň, žiadnu novú aplikáciu som neinštaloval.
    SW mám stále pôvodný od vyrobcu nemenný: L09C150B130
    Hard reset som vyskúšal už včera, fungovalo to asi 2 hodiny a zase to začalo blbnuť, ale nejde mi do hlavy, ze pokiaľ to je chyba HW, ze to šlo a potom nešlo.
    Preflashovat FW neviem.
    Takže asi zajtra to vyzerá na reklamáciu.
    Poděkovat autorovi 0
  • Pokud to chvilku šlo, tak bych řekl, že HW bude OK.
    Zkus udělat ten hard reset znovu bez obnovování tvých aplikací ze zálohy a uvidíš, jestli čistý mobil bude fungovat.
    Poděkovat autorovi 0
  • Myslím, že HR a čistý update FW buď tebou, nebo servisem, pokud si na to nevěříš, pomůže.
    Poděkovat autorovi 0
  • Mám stejný problem. Martine můžeš napst jak to dopadlo? Rekalamace? Servis?
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.