Aplikace motivy

dima  
upraveno 30. September v Huawei Y6 Pro
Dobrý den .Mám neobvyklý problém s aplikaci motivy aplikace nejde uvést do původního stavu k tomu ještě nezobrazuje motivy před stažením motivy jsou viditelné až po stažení.Nevíte někdo jak aplikaci uvést do normálu.Děkujeme
Screenshot_2017-09-30-16-51-04~2.png
720 x 1280 - 64K
«1

Komentáře

  • Nešlo by ten problém trochu lépe popsat? Úplně jsem nepochopil, že nezobrazuje motivy před stažením ale až po stažení...
    Poděkovat autorovi 0
  • Ahoj motivy jsou skryté pouze rámeček EMUI
    Poděkovat autorovi 0
  • screen
    image
    Screenshot_2017-09-30-10-14-18.png
    720 x 1280 - 60K
    Poděkovat autorovi 0
  • dima  
    upraveno 30. September
    Screen stejně Nevím jestli zobrazuje
    Screenshot_2017-09-30-16-51-04~2.png
    720 x 1280 - 64K
    Poděkovat autorovi 0
  • Vymaž cache a dáta aplikácie..poprípade adresár cache v adresári HWThemes v internej pamäti telefónu.
    Poděkovat autorovi 0
  • Ahoj.A to právě nejde!U Aplikace Motivy můžu pouze vynutit ukončení
    Screenshot_2017-10-01-08-54-42.png
    720 x 1280 - 95K
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 2. October
    Chyba není ve vašem přijímači, ... aneb - aj mne to spadlo.

    Motívy, ktoré mám stiahnuté ukazuje normálne, aj s obrázkom v záložke Moje. Tak isto ako "dima".
    Nevenoval som tomu pozornosť, ale skúsil som sa pozrieť na problém a mám ho aj ja. Pred nedávnom to ešte všetko fungovalo bez problémov.
    Myslím, že problém bude s načítaním údajov, ale odkiaľ ... ?
    Screenshot_2017-10-02-22-19-29.png
    720 x 1280 - 469K
    Screenshot_2017-10-02-22-19-29.png
    720 x 1280 - 469K
    Poděkovat autorovi 0
  • Koukám, že nás je víc. To samé.
    Screenshot_2017-10-03-10-15-07.jpg
    720 x 1280 - 86K
    Poděkovat autorovi 0
  • Ak je nás viac, dajme dotaz na Huawei. Možno sa rozhýbu.
    Poděkovat autorovi 0
  • Máme doma dva telefony y6 pro ve zlaté i bílé a na obou to je. Asi by to stálo za to je kontaktovat...
    Poděkovat autorovi 0
  • Zkusil jsem na víc telefonech a všude to jede, ale najdu taky Y6 Pro a dám vědět
    Poděkovat autorovi 1
  • KONTAKTOVAL SOM HUAWEI.
    Doporučenie od Huawei na vymazanie medzipamäte, ale nepomáha to. Mám ich potom kontaktovať.
    Momentálne nemôžem reštartovať MT, resetovať ho nechcem. Budem skúšať večer. DÁM VEDIEŤ.
    Poděkovat autorovi 0
  • Jste prihlaseni do Huawei ID ? Jednou mi to blblo kvuli tomu.
    Poděkovat autorovi 0
  • Skúsil som sa prihlásiť do Huawei ID, ale cez HiCare verzie 5.0.3.300 stiahnutú cez Obchod Play. Tým pádom možno predinštalovanú verziu HiCare zakázať.
    Ale vyskytol sa problém, že "Nemožno sa pripojiť k serveru, dotknutím sa obnoví spojenie."
    Takže -
    - Huawei ID asi nie je potrebné,
    - alebo je problém s pripojením na server Huawei (ale keď ostatné modely fungujú - ?!),
    - alebo skončila platnosť - dostupnosť motívov ("rumburak" mal s tým problém)

    Vieme to nejako rozseknúť ?
    Poděkovat autorovi 0
  • To jednou bylo nekdy v kvetnu, po factory reset nebo fullupdatu, uz nevim. Ale presne tak to vypadalo v aplikaci Motivy, a stahlo to normalne po prihlaseni do H. ID. Ovsem ne pres HiCare, normalne v nastaveni telefonu. Stacilo jednou se prihlasit, zadny problem se uz neobjevil, i kdyz jsem se pozdeji odhlasil .
    Je to jen moje zkusenost, neni to navod :smile:
    Poděkovat autorovi 0
  • pimiko  
    upraveno 5. October
    Také mně nefungují,nic nepomůže,jak vymazání paměti ani resetovat celý mobil
    Poděkovat autorovi 0
  • Doporučenie od Huawei - reset na výrobné nastavenia. TERAZ sa s tým nemám chuť babrať a už vôbec nanovo si prispôsobovať telefón. Viem, že zalohovanie pomôže, ale nie všetky nastavenia a prispôsobenia sú zálohované. Napr. pre mňa zbytočnosti od Google - Hangoust, TalkBack, Hudba Google Play, Google Disk, Prevod textu na reč ... a pod., ktoré okamžite zakazujem.

    Zase sa Huawei SK/CZ blyslo.
    Poděkovat autorovi 0
  • Zkoušel jsem to,ale je na nic
    Screenshot_2017-10-05-11-37-35.png
    720 x 1280 - 64K
    Poděkovat autorovi 0
  • Neni to nahodou nejaka chyba v tom b120 ? Asi treba len pockat na opravu.
    Poděkovat autorovi 0
  • Taky jsem o tom uvažoval ,ale vzpomínám si,že jsem stahoval motiv i ze b120
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.