Downgrade zpět na B181 z B398

Zdravím,
zkusil jsem si dnes nainstalovat GRA-UL10C432B398 z GRA-UL10C900B181. Bohužel ale nefunguje správně obchod Play (padá, třeba při pokusu o instalaci aplikace) a další systémové aplikace jako například Galerie. Google Calendar donekonečna duplikuje opakované události do jednoho dne. Navíc se při podržení tlačítka na vypnutí nezobrazí žádné menu s možností pro vypnutí, restart, mód letadla apod. Pochopitelně nejsem spokojen a chtěl bych se zeptat, zda existuje nějaký způsob, jak se vrátit zpět na předchozí verzi? Zkusil jsem si stáhnout update.app pro původní verzi, ale při instalaci se po verifikaci objeví chybová hláška Software Install Failed, předpokládám, že je potřeba nějaký speciální update.app pro přechod na nižší verzi.

Doufám, že se neptám na něco úplně očividného, jsem v tomhle úplný začátečník. Předem díky.

Komentáře

• Pokud to spravne chapu, chcete se vratit z A6 na A5 ? A jeste neco - po nainstalovani jste udelal factory reset ?
    Poděkovat autorovi 1
  • upraveno 3. October
    A jaky firmware mate v telefonu momentalne? Nevim, jestli jste nenahral tu posledni aktualizaci A6 na puvodni A5.
    Pokud tam uz A6 mate, tak je nutne nekde stahnout rollback pro P8 GRA-L10 (ma mit 177Mb, je k dispozici pro L09, nevim, jestli je vhodny pro L10) a komplet firmware GRA-UL10C900B181, nebo jiny A5 s customizaci C432 . Na SD karte vytvorit slozku dload , rozbalit do ni rollback a pouzitim "trojhmatu" nainstalovat. Pak vymazat obsah slozky a rozbalit do ni zvoleny firmware pro A5. Instalovat pres Project menu , pak factory reset .
    Je to jen jedna z moznosti, jak vyresit vas problem. Chtelo by to podrobne informace...
    Poděkovat autorovi 0
  • Aha, tak to byla ta chyba! Neresetoval jsem do továrního nastavení! Znovu jsem nainstalovat update.app a zresetoval a teď už se systém chová parádně, až na Google Calendar, ale s tím dokážu žít. Děkuju mnohokrát za pomoc :-)
    Poděkovat autorovi 0