Huawei Mate 10 Pro (chyby ve firmware)

Protože se nám v sekci věnované modelu Huawei Mate 10 Pro objevují stovky nových příspěvků a je občas někdy složité dohledat konkrétní informace, rozhodl jsem se vytvořit několik generálních diskuzí na určená témata. Prosím věnujete se v daných diskuzích skutečně jen danému tématu, přispějete tak větší přehlednosti fóra (a ulehčíte tak sobě, mně a ostatní návštěvníkům).

Do tohoto tématu prosím směřujte informace o chybách ve firmware, na které narazíte. Ať už na nekompatibilitu aplikací nebo třeba pomalejší reakce. Ačkoliv je Huawei Mate 10 Pro úžasný telefon, také u něj se drobné problémy objevit mohou a toto téma by nám mělo pomoci je odstraňovat. Problémem může být také nekompatibilita aplikací s Androidem 8.0.0 Oreo, tu naopak sami nevyřešíme a zapracovat musí vývojáři.

Aby to tady někam směřovalo a mohl jsem s poznatky dále pracovat, prosím o následující - vždy co nejlépe popište problém. Pokud napíšete sekl se mi telefon, je to hezké, ale moc z toho nepoznáme. Ideálně také vždy napište, s jakou verzí firmware se vám daný problém stal. Obecně čím více informací poskytnete, tím větší je šance, že s problémem budeme schopni něco udělat.

image
20171111_Mate10Pro_12.png
900 x 598 - 934K
Štítky:
«134567

Komentáře

  • upraveno 30. November
    Za sebe bych viděl jako největší slabiny v současném softwaru následující:
    - špatně optimalizovaný výkon fotoaparátu (slévání detailů, přeostřování, občas neodpovídající podání barev, hodně přehnaná komprese fotek)
    - občasné zamrzání prohlížeče Chrome, přetrvává i s novější verzí, i po odinstalaci
    - občas zle fungující automatika vyvážení jasu displeje - většinou je nastavena přehnaně vysoká hodnota jasu, takřka na max i v interiéru...
    - několikrát z ničehonic přestali jít mobilní data, pomohl letecký režim

    Doufám, že nová aktualizace vyjde co nejdříve, v zahraničí již někteří dostávají aktualizace B120 či B125.
    Poděkovat autorovi 0
  • Za mě velký problém Youtube + messenger ( při sledování youtube, když přijde zpráva na messenger) - telefon spadle do zamikací obrazavky a začne problikávat signál na obou simkách.

    Občas se objeví trhání při přechodu mezi plochama.

    Nešli odesílat notifikace do Android wear (Huawei watch 2) - chyba již opravena (aktualizace android wear)

    Poděkovat autorovi 2
  • Tak mimo problémy výše mám problém také s daty. Pokud jsem delší dobu připojený na wifi, dejme tomu 8 hodin v práci, poté jdu domu - v autě se chci podívat na internet na něco a najednou nejdou data - Telefon funguje normálně, ale bohužel se nezobrazí žádný signál mobilního internetu. Mobil musím restartovat a poté data vesele jedou jako by se nechumelilo.. Jen to restartování mě nebaví.!! Měl jsem tenhle stejný problém i na předchozím Huawei P9 a doufal jsem že se tomu koupí nového modelu vyhnu :(
    Poděkovat autorovi 0
  • @OrangePanda Zkus nastaveni-wifi a vypni položku WiFi+ Myslím, že by to melo na 99% pomoct. Případně ještě nastaveni-mobilni sit-mobilni data vždy zapnuta.
    Poděkovat autorovi 0
  • To je pravda, že se mi už taky párkrát stalo, že mobilní data přestaly být aktivní a pomohl jen letecký režim a jeho aktivace a deaktivace.
    Poděkovat autorovi 0
  • U mě kromě toho ACR, které není kompatibilní s Oreo8 a plechového zvuku (ale to asi není firmwarem) asi nic, co bych vytknul.
    Poděkovat autorovi 0
  • Děkuju @misanekx je dost možný že ta chyba bude v tomto nastavení - vyzkouším a dám vědět.
    Poděkovat autorovi 0
  • @MichalKostka : vypni WIFI+, pomůže to.

    Jinak mě jediné co nefachá je ACR...

    S pozdravem Petr, Huaweistore
    Poděkovat autorovi 0
  • Jakmile zapnu WIFI+, prestane mi to prepinat z wifi na mobilni data. A to i kdyz vypnu wifi. Tj.pak neodeslu ani MMSku. Pomuze jen restart.
    Jinak pokud si aktivujete rezim vyvojar, je tam jeste volba "Mobilni data vzdy aktivni, i kdyz je aktivni wifi".
    Poděkovat autorovi 0
  • @MichalKostka
    V jakém zvukovém formátu nahráváš?
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 30. November

    @MichalKostka : vypni WIFI+, pomůže to.

    Jinak mě jediné co nefachá je ACR...

    S pozdravem Petr, Huaweistore

    Petře, tvoji radu si pamatuji, hned od začátku mám vypnuté :))

    @ovi zatím jsem nezkoušel nahrávání zvuků ani pořizování videa, proč?

    Poděkovat autorovi 0
  • @MichalKostka Děkujeme za reakci, stavte se prosím u nás v Centru zákaznických služeb, váš problém zde rychle vyřešíme :)

    S pozdravem Petr, Huaweistore
    Poděkovat autorovi 1
  • upraveno 30. November

    @MichalKostka Děkujeme za reakci, stavte se prosím u nás v Centru zákaznických služeb, váš problém zde rychle vyřešíme :)

    S pozdravem Petr, Huaweistore

    Pokecáme o tom v práci :smiley:
    Poděkovat autorovi 0
  • Prosím otázku. V menu je ikona 'Správce telefonu'. Po otevření je optimalizace. Po zmáčknutí proběhne optimalizace, ale vždy s max. 90%? Proč není na 100%?
    Poděkovat autorovi 0
  • n7610n7610  
    upraveno 30. November
    Protože jsou aplikace co běží na pozadí, pokud máš nastaveno u všeho automatickou správu o kterou se stará telefon , nikdy 100% asi nebude , ve správci baterie jsou šarže , tam si nastavíš jak se mají aplikace chovat kdy spouštět atd . Jinak se o ně bude starat i NPU
    Poděkovat autorovi 0
  • no a to je taky změna proti M9, jelikož tam jsem vždy vyčistil na 100% a tady mi to shodí wifi, dat. připojení, BT a ještě něco...
    Poděkovat autorovi 0
  • n7610n7610  
    upraveno 30. November
    Jj ,ale tak to je pokud to necháš jen na telefonu (NPU)

    Máte ve správci baterie také slovenský název spustiť místo spustit ? :smiley:
    Poděkovat autorovi 0
  • Ahoj osobne sa stretávam s chybou Youtube + messenger ( keď sledujem YouTube, a pride mi správa na messenger) - telefon spadne do zamykacej obrazovky a začne preblikávat signál na obydvoch simkách. Je to veľmi otravné. Dúfam že príde čoskoro update... Lebo rozmýšľam telefón vrátiť.
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.