Nahrávání hovorů ACR spod.

Tož tady je téma o nahrávání.
Mě tedy negunguje ani beta verze 26.7. Nenahravá příchozí hobory. Co u vás?
«134

Komentáře

  • n7610n7610  
    upraveno 26. December 2017
    Stáhnul jsem betu 26.7 , nechal jsem nastaveno jak bylo po instalaci a slyším obě strany v pohodě image
    Screenshot_20171226-153744.png
    1080 x 2160 - 177K
    Poděkovat autorovi 0
  • Ja bohuzel jen pri odchozim hovoru. Pri prichozim se mi neaktivuje.
    Poděkovat autorovi 0
  • ACR - Dle mých pokusů, bohužel nefunkčnost nahrávky příchozích hovorů postihuje asi jen ty, co si zakoupili licenci.
    Licence si s beta verzí asi nesedne. Po odinstalování licence, i bez restartu telefonu vše funguje - i nahrávky příchozích hovorů. (teda zatím... přijato 6 hovorů a všechny zaznamenány)
    Odchozí hovory byly vždy s beta verzí OK.
    Poděkovat autorovi 0
  • Milan79 napsal(a):

    ACR - Dle mých pokusů, bohužel nefunkčnost nahrávky příchozích hovorů postihuje asi jen ty, co si zakoupili licenci.
    Licence si s beta verzí asi nesedne. Po odinstalování licence, i bez restartu telefonu vše funguje - i nahrávky příchozích hovorů. (teda zatím... přijato 6 hovorů a všechny zaznamenány)
    Odchozí hovory byly vždy s beta verzí OK.

    11 příchozích hovorů po sobě zaznamenal při mém testování a nyní opět příchozí hovory nenahrává.
    Po výmazu dat z aplikace opět začne nahrávat, ale nemáte nikdy jistotu který další hovor nenahraje.
    Nainstalovaná licence asi nemá vliv .......
    Poděkovat autorovi 0
  • Mě nahrává obě strany , stejně dobře jako dříve , obě strany jsou slyšet velmi dobře , zatím všechny hovory :smiley:
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 27. December 2017
    n7610 napsal(a):

    Mě nahrává obě strany , stejně dobře jako dříve , obě strany jsou slyšet velmi dobře , zatím všechny hovory :smiley:

    To se máš, mě taktéž příchozí hovory nahrává, jak se mu chce . Najednou se klidně při 3-4 příchozích hovorech aktivuje a nahrává a pak najednou přestane, pak se zas aktivuje, prostě si dělá co chce. Mate 9 to však nedělal. Mám podezření na automatické řízení spouštění aplikace systémem. Mate 9 tam měl pouze dvě volby (běží na pozadí - neběží) , 10 Pročko tam má automatické řízení systémem a ruční s třemi volbami . Je tam i volba vybuzení jinou aplikací, tak jestli se nějaké appky mezi sebou nějak nehádají :smiley: každý tam má nainstalované různé apky. Co tam máš nastaveno ?
    Poděkovat autorovi 0
  • Je to celé nějaké divné, mě zatím beta verze nahrála asi vše za ty dva dny co ji mám. Tvůrce aplikace svádí problémy na Huawei, že má chybu ve firmware B127.
    Poděkovat autorovi 0
  • Já všechny aplikace ovládání ručně
    Screenshot_20171227-223416.png
    1080 x 2160 - 218K
    Poděkovat autorovi 0
  • n7610 napsal(a):

    Já všechny aplikace ovládání ručně

    Díky, to ano, ale určitě víš, že nahoře je spravovat šarži ručně a tam když skočíš, tak tam máš u vše takto zvolených aplikací (u kterých jsi zvolil ruční režim) 3. možnosti ( automaticky spustit, sekundární spuštění a spuštěno na pozadí) a tyto volby jdou u každé apky různě kombinovat . A ty jak to máš u ACR ? Díky :wink:
    Poděkovat autorovi 0
  • Jasně image
    Screenshot_20171228-050715.png
    1080 x 2160 - 160K
    Poděkovat autorovi 1
  • Ještě nastavení baterie ,speciální přístup image
    Screenshot_20171228-051152.png
    1080 x 2160 - 188K
    Poděkovat autorovi 1
  • no tak mě ani beta verze nenahrává všechny příchozí hovory
    Poděkovat autorovi 0
  • to n7610: Nastavil jsem vše jako máš ty, a po 3 příchozích hovorech další už nenahrál. Tak jsem se rozhodl pro reset a na čistý telefon jsem instaloval jen ACR. A bohužel po 6ti příchozích opět nenahrával. Tak teď už mně napadá jen, že když máš T-mobile, možná je něco jinak, jako můj s O2 ????
    Poděkovat autorovi 0
  • n7610n7610  
    upraveno 28. December 2017
    Operátor v tom roli nehraje , to spíše vývojáři , ale pracují na tom . Mám betu a zatím nahrává , aplikaci mám i koupenou . Budu sledovat jak se chová , momentálně tolik hovorů nemám
    Poděkovat autorovi 0
  • Vyšla nová BETA ACR 26.8 Už mám staženo, tak uvidíme co se změní.
    Poděkovat autorovi 0
  • @n7610 má pravdu, jelikož já mám T-mobile a mám stejné problémy jako jiní s nahráváním příchozích hovorů .
    Poděkovat autorovi 0
  • misanekx napsal(a):

    Vyšla nová BETA ACR 26.8 Už mám staženo, tak uvidíme co se změní.

    A můžem vědět odkud jsi ji stáhl ? Děkuji :smile:
    Poděkovat autorovi 0
  • @indy1369 Normálně z Google Play. U některých aplikací se lze zaregistrovat do Beta programu. Akorát je zajímavé, že zrovna ACR jsem si neregistroval, nebo si toho nejsem vědom. :smiley:
    Nějak mi ho to nabídlo samo už na minulou verzi.
    Poděkovat autorovi 1
  • Tady je postup "jak na to"
    image
    IMG_20171229_005825.png
    1020 x 1916 - 507K
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.