Problém s vyzváněním!

Vosy17  
upraveno 3. January v Huawei P9 lite 2017
Zdravím všechny, před vánoci jsem koupil P9 lite 2017 a včera si všiml menšího zádrhelu, mám nastavené vyzvánění skoro naplno a když někomu zavolám, tak se mi pak hlasitost vyzvánění sama zeslabi.. Ne, že by se úplně ztisila ale zeslabi se o 3 stupně a musím si ji zas sám nastavit. Neví někdo co by to mohlo dělat? Funkcí kapesní režim to není, tu jsem zkoušel.. Předem děkuji.

Komentáře

  • Tak problém mám pořád, akorát ho trochu upřesním. Vyzvánění mám, když jsem doma a i přes noc nastavené na nižší hlasitost a ráno, když si ho při odchodu do práce nastavím na skoro nejhlasitejsi a pak někomu zavolám, tak se samo nastaví opět na tu hlasitost, co jsem měl přes noc.. Ale někdy během dne to pak dělat přestane.. Pochopil bych to, jako nějakou funkci ale v nastavení jsem nikde nic nenašel..
    Poděkovat autorovi 0
  • Nikdo nic? Problém pořád stejný, vždy tak 2x do týdne. Pomůže vymazání mezipameti v aplikaci telefon a restart, je to možná drobnost ale na měsíc starém telefonu mi to prostě vadí..
    Poděkovat autorovi 0
  • Vskutku ojedinely problem, obecne lze za priciny oznacit spatne nastaveni, vadny softver a nejaka aplikace, ktera ma v nastaveni pristup k telefonu (zpravidla aplikace tretich stran) . Prvni dve snad lze vyloucit (?), zustali aplikace . Jdi do nastaveni > aplikace > nastaveni > opravneni aplikaci , podivej se, ktere aplikace maji v opravnenich povoleny telefon, pripadne dalsi systemove aplikace, ktere mohou souviset s problemem, a zrus opravneni.
    Doporucil bych jeste v nastaveni > zalohovani a obnoveni dat > Resetovat vsechna nastaveni a restartovat telefon. Pomoci restartu se dostanes do recovery konzoly, staci po zhasnuti obrazovky zmacknout a drzet tlacitko Volume+ , v menu recovery pak zvolis Wipe cache partition a Reboot system now. Telefon se restartuje. Zminovane postupy nevymazou z telefonu zadny obsah.
    Pokud pouzivas aplikaci tretich stran typu "notifikace" , zkus pouzit jinou.
    A malem bych zapomnel - posledni sance - nechvalne zname Obnoveni tovarnich dat, pokud pripustime moznost , ze je problem v ROM.
    Bohuzel nic konkretnejsiho neporadim.
    Poděkovat autorovi 1
  • Děkuji za reakci, je mi jasne, že to bude složitější, spíš jsem si říkal, jestli někdo neměl ten samý problém. Každopádně si myslím, že v telefonech se alespoň trochu vyznám a tak nic špatně nastaveno nemám a aplikace si hlídám obecně jakékoliv, protože nechci instalovat nic zbytečně. Každopádně wipe bude asi jedina možnost. Ještě mě napadlo, jestli se pak obtěžovat s reklamací a nebo si počkat na Oreo (předpokládám, že bude) a který by snad softwarovou chybu opravil..
    Poděkovat autorovi 0
  • "Moznost problemu v ROM" - spis jde o vadny zapis fw konkretne v tvem telefonu, abych to upresnil.
    Stran reklamace - "problem se projevi tak 2x do tydne" - IMHO muzes ocekavat vyjadreni servisu, ze se zavada neprojevila. Nikdo nebude tyden testovat telefon .
    Poděkovat autorovi 0
  • Je mi to jasný no.. Závada se neprojevila, preventivně byl nahrán "nejnovější" software a nastavení telefonu. Zlatý BB10.. Kazdopadne díky.
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.