Modely Huawei P20 a Huawei P20 Pro disponují Prémiovým servisem

upraveno 11. April v Huawei P20 Pro
image

Telefony Huawei patří podle dlouhodobých statistik k nejspolehlivějším mobilním telefonům na trhu, přesto se ale může stát, že se vám váš mobilní telefon během záruční doby pokazí a bude potřeba jej opravit. Pokud si ale pořídíte Huawei P20 nebo Huawei P20 Pro, bude pro vás případná reklamace velmi jednoduchá. Oba tyto přístroje totiž nabízíme s Prémiovým servisem, kdy v případě reklamace v záruční době nemusíte telefon posílat do servisu nebo s ním chodit do obchodu, kde jste jej zakoupili. Stačí nás kontaktovat a my zajistíme vyzvednutí přístroje kurýrem, stejným způsobem pak také proběhne návrat opraveného přístroje. Navíc pokud se vám během prvních tří měsíců od koupě (kdy se ještě seznamujete se svým novým mobilním telefonem) podaří rozbít displej, bezplatně vám jej vyměníme. Totéž platí také pro případné poškození zadní strany přístroje. Podmínkou je do jednoho měsíce od nákupu svůj telefon zaregistrovat v aplikaci HiCare, která je nedílnou součástí našich mobilních telefonů (pro plné využití vašeho telefonu se vám stejně Huawei účet bude hodit, doporučuji tedy jeho vytvoření neodkládat). Věřím, že služby našeho prémiového servisu nebudete nikdy potřebovat, pokud ale k jeho využití dojde, určitě se s námi podělte o vaše zkušenosti.

1) 3 měsíční záruka na rozbití displeje
Získejte možnost jedné bezplatné výměny displeje nebo zadního krytu vašeho zařízení v případě
náhodného poškození v prvních třech měsících od koupě.
2) Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů
Pokud potřebujete telefon opravit, můžete zůstat v pohodlí domova a využít služeb kurýra,
který u Vás telefon vyzvedne a po opravě doveze nazpět.

Pro získání této služby je třeba splňovat následující:
1. Zaregistrovat se do Premium Servis přes preinstalovanou aplikaci HiCare ve vašem
telefonu nebo na oficiálních webových stránkách společnosti Huawei do jednoho měsíce
od koupě.
2. Uchovat platný doklad o koupi, který umožní ověřit datum nákupu a bude potřeba k
uplatnění Premium Servisu.

Jak aktivovat Premium Servis?
Otevřete předinstalovanou aplikaci HiCare nebo navštivte sekci Podpora na oficiálních
webových stránkách společnosti Huawei
Najděte registrační formulář do Premium servisu, vyplňte IMEI telefonu a datum nákupu
zařízení. Po úspěšné registraci na obrazovce uvidíte zprávu, že váš Premium servis je aktivní.

Jak uplatnit Premium Servis?
S platným dokladem o koupi reklamujte zařízení v autorizovaném servisním středisku s
požadavkem na uplatnění Premium servisu
Pro objednání služby Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů či v případě
jakýchkoliv dalších dotazů volejte na Huawei infolinku 239 018 465 (v případě zákazníků ze Slovenska použijte číslo 268 622 626)
Kontaktní informace na autorizovaná servisní střediska naleznete v Aplikaci HiCare
V případě konfliktu mezi Premium servisem a požadavky místního zákona, má přednost místní
zákon a nařízení.

image
image
30623722_1784029908356263_4769883021287358464_n.png
949 x 428 - 231K
CZ_KV_door2door_final_a (1).png
764 x 1080 - 281K
CZ_KV_screen_guarantee_final_a (1).png
764 x 1080 - 322K

Komentáře

Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.