3g/4g problém s voláním a vypadkem signálu

Dobrý den,mám problém že pokud si prehodim typ mobilní sítě na jiný nez 2g tak mi zacne telefon blbnout.casto vypadava signál(resim režimem letadlo,pote hned naskoci) a pokud ho mám a nekdo mi volá tak telefon dvakrát zazvoní a hovor se vypne jako bych ho vytipnul a ukáže se mi ze mám zmeskane volání a kdyz chci na cislo volat ihned zpet tak to ani nezvoni a je to jakoby hluché(opet musim řešit rezimem letadlo)nevím co s tím.pokud jsem pripojen přes 2g tak vse slape jak ma.mohl by jste mi prosím nekdo poradit co s tím?dekuji moc
«1

Komentáře

  • No ve 4G volat P8 Lite neumí, takže je to možná i otázka směrem k operátorovi, jestli správně přelaďuje váš telefon mezi technologiemi
    Poděkovat autorovi 0
  • Mam vodafone.ten problem je stejny i u 3g.
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak to mi dělá taky. Musím vždy telefon restartovat. Jak se ty sítě přelaďují, tak se to nějak zasekne. Dělalo mi to stejné na Samsungu S5 mini, ale výrazně častěji. U P8 lite to tak časté není, jenom když cestuji, tak se bez restartu neobejdu. Třeba se to spraví s novým Androidem 6 .
    Poděkovat autorovi 0
  • Jako moc mi to nevyhovuje kdyz potrebuju vyuzivat internet v telefonu neustále.
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak nechci předčasně jasat ale hard reset a naformatovani sd karty kterou sem tahal uz ve dvou mobilech pred tim muj problem vyresilo.
    Poděkovat autorovi 0
  • Já měl zase problém se 4G, tím že se nedá volat ve 4G tak jsem se s tím opravdu trápil (to neustálé a zdlouhavé přepojování, někdo se mi ani nedovolal) a nakonec jsem nechal telefon v režimu 2G/3G a od té doby je vše OK.
    Poděkovat autorovi 0
  • 4g ani nezapinam a problem mam stejny. Cca 2x mesicne restart. Docela mne to stve.
    Poděkovat autorovi 0
  • Máte nastaven jen režim 2g/3g a vypadává signál, či nelze se dovolat?
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 6. June 2016
    manhunt900 napsal(a):

    Máte nastaven jen režim 2g/3g a vypadává signál, či nelze se dovolat?

    Kolísáni signálu jsem nezaznamenal. Mám nastaveno Auto 2g/3g . Nepomáhá ani vypnout a zapnout letadlo. Jen restart. Doufám jen, že třeba jen ladí sítě a telefon si s tím neporadí. Trošku mne to zlobí. Pozn. SMS normálně fungují. Když chci volat, tak se neozve ani vyzváněcí tón a po chvilce spadne volání. jako bych to sám položil.
    Poděkovat autorovi 0
  • aha a zkusit řežím jen 2G a pak vrátit na auto 2g/3g, co to udělá
    Poděkovat autorovi 0
  • manhunt900 napsal(a):

    aha a zkusit řežím jen 2G a pak vrátit na auto 2g/3g, co to udělá

    vyzkouším, a pak dám vědět, pokud se to zopakuje. Dík.

    Poděkovat autorovi 0
  • manhunt900 napsal(a):

    Já měl zase problém se 4G, tím že se nedá volat ve 4G tak jsem se s tím opravdu trápil (to neustálé a zdlouhavé přepojování, někdo se mi ani nedovolal) a nakonec jsem nechal telefon v režimu 2G/3G a od té doby je vše OK.

    Tohle bych ale viděl na problém operátora, nikoli telefonu...
    Poděkovat autorovi 0
  • No byl to problém režimu 4G nedostatek signálu + to že v režimu 4G nelze volat, ale jen data...
    Poděkovat autorovi 0
  • Po aktualizaci na A6 se mi to objevilo zase, tajně jsem doufal, že to přejde. Možná jsem ale vysledoval místo,kde mi to dělá nejčastěji. Viděl bych to na nějaké problémy s přepojováním sítě nebo něčím podobným na straně operátora t-m. Hmmm, tak třeba se to časem uzdraví.
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 20. June 2016
    Jasně, že je to přepojováním sítě, navíc pro volání musí vždy přepojit do 2g/3g
    Poděkovat autorovi 0
  • Na A5 tento problém nebol. Potrebuje tu update.
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 7. October
    Dobrý den, mam podobný problém. Telefon jsem měla na reklamaci kvůli mikrofonu a displeji. Do té doby bylo vše v pořádku. Po měsíci se mi vrátil mobil z reklamace a vůbec nemůže vyhledat síť, žádný signál (žádná síť) a ani když chci vyhledat operátora ručně, tak mi to nejde a žádné mi to nenajde. Zkoušela jsem mobil několikrát restartovat a i tovární nastavení a přepla jsem ho i pouze na 2G a problém stále přetrvává. Musím opět poslat telefon na měsíc na reklamaci?:(
    Poděkovat autorovi 0
  • Ano. Pokud je v zaruce, odeslat zpet na reklamaci.
    Poděkovat autorovi 0
  • bozka  
    upraveno 7. October
    Zkus se podivat v Project menu ( *#*#2846579#*#* ) v Network info. Querry > SIM Lock Info , co ti napise, jestli vubec detekuje SIM. Mozna v servisu nepripojili slot :smile:
    P.S.: jeste v nastavenich > zaloha a obnova > obnovit nastaveni site, ale to je asi procento nadeje
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.