Kvalitní tvrzené sklo pro Huawei P9 se blíží

2456729

Komentáře

  • Díky Jozefe za to ujištění.. :smile: Ale nejsem si moc jist, jestli mi tohle potvrzení bude stačit i pro případnou reklamaci. :smiley:
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 20. June 2016
    Tak stačit nestačit..donekonečna můžeme řešit "co kdyby" ..." ale kdo ví" .. a již před koupí řešit reklamaci ? Ale no tak ..koupil jsem dvě P9 ale poslední co mě zajímá jak je budu reklamovat ..proč.. ? ;)
    Poděkovat autorovi 2
  • Amen :). I kdyby měla P9 GG10, tak pokud ho rozbiješ, tak...
    Poděkovat autorovi 2
  • upraveno 20. June 2016
    @d@ve
    Připlať si za pojištění proti rozbití a nemusíš nic řešit! Je to zase jenom o penězích jako vždycky :) Něják si neumím představit řešit reklamaci stylem upadl mi telefon prasklo mi sklo, ale protože tam je GG3 nebo 4 tak to prasknou nemělo :wink: ale bacha když ti spadne ze žebříku tak ti to ani s pojištěním neuznají.:wink:

    Osobně žádná skla nepoužívám když mi na tom záleží připojistím si to :wink: beztak si příští rok koupím nový mobil který bude levnější a výkonnější.


    Poděkovat autorovi 0
  • Jihus  
    upraveno 20. June 2016
    Myslím, že se to zvrhlo ve scestnou diskusi na téma reklamace :-) Ale v jádru jde o to, že GG3 má mnohem menší odolnost než GG4 a tedy i menší pravděpodobnost přežití, když telefon člověku upadne :-) My nevíme jaké sklo je na P9, takže budeme muset věřit Jozefovi a doufat, že sklo se blíží kvalitě GG4. Rozdíl mezi GG3 a GG4 můžeme vidět na tomto videu, ze kterého lze poznat, že rozdíl mezi skly je poměrně velký :-) Zatím co GG3 poměrně jednoduše křupne a je spíše sklo, GG4 má šanci propružit a chová se spíše jako plastik.



    Poděkovat autorovi 2
  • Jasně s tou reklamací to byla nadsázka. :smiley: Pracuju v servisním středisku, tak opravdu vím o čem je tu řeč. :wink:
    Jak jsem již uvedl, jde mi spíš o ochranu proti škrábancům. Nevím, jak dalece by to pokrylo pojištění. S tím zkušenost nemám. A telefon neměním každým rokem. Zas takovou potřebu nemám. :smile:
    Možná se zdá, že jsem tím sklem posedlý, ale nevěřím, že většině z vás je úplně jedno jaké sklo tenhle ne nejlevnější kousek má...
    Poděkovat autorovi 0
  • Gorilla glass 4 nabízí ještě lepší ochranu displeje, než jeho předchůdce. Díky tomu je displej silnější než kdy dřív.
    2×Vyšší odolnost při pádu
    85% Ochrana proti prasknutí
    2,5×Odolnější a silnější
    už dvakrát se mi stalo že mi přestala fungovat část displeje na dotyk aniž by bylo sklo rozbité! Reklamece uznána pouze díky pojištění zhruba po roce mi vrátili 90% ceny. Bylo mi řečeno že bez pojištění bych měl smůlu.
    Když to správně špatně spadne tak ti ani to GG4 nepomůže. :neutral:





    Poděkovat autorovi 0
  • To určitě není pravda, pokud přestane fungovat část displaye na dotyk po roce, naprosto normálně se vyreklamuje v dvouleté záruce. Určitě by to nebyla smůla ;-)
    Poděkovat autorovi 0
  • Ramaja napsal(a):


    "už dvakrát se mi stalo že mi přestala fungovat část displeje na dotyk aniž by bylo sklo rozbité! Reklamece uznána pouze díky pojištění zhruba po roce mi vrátili 90% ceny. Bylo mi řečeno že bez pojištění bych měl smůlu."

    Nějak se mi nezdá ta neuznaná reklamace. Pokud vím, tak u vady zařízení, na kterém není zjevné poškození, by měli opravu v rámci záruky uznat. Na tom bych jako zákazník trval. :wink:
    Poděkovat autorovi 0
  • Technologie GG4 u displeje použita je, ale není jediná :). Tady se ta diskuze skutečně rozjela :)
    Poděkovat autorovi 1
  • upraveno 20. June 2016
    Tak nevím, ale jednou to byl tablet a jednou mobil různé značky různý čas a pokaždé stejný verdikt. Vrátili mi skoro celou částku tak jsem to dále neřešil a koupil si už zase lepší a levnější model. Kolega v práci to samé teď řešil s Xiaomi Redmi Note 2 tel. za 5000 a navrhli mu výměnu za 2500kč reklamace neuznána. Telefon byl jako nový bez vnějšího poškození tak si objednal z číny za 500 a bude si ho měnit sám.
    Třikrát stejná závada tři různý servisy to by byla celkem smůla na neoprávněně neuznanou reklamaci :neutral:
    Poděkovat autorovi 0
  • Jihus  
    upraveno 20. June 2016
    Ramaja: absolvoval jsem stejnou reklamaci několikrát (pro kamarádky) a vždy reklamace uznána, v rámci záruky opraveno, případně vráceny všechny peníze. Buď jsi byl podveden, nebo to bylo pojištění na blbost (mému tátovi jsme ho pořídili, kdyby mobil utopil na rybách) a přístroj byl viditelně poškozen uživatelem a uplatněno pojištění na blbost. Ještě je možnost, že přístroj byl utopen a vysušen, což lze poznat podle speciálních "senzorů". Ale jinak je to naprostý nesmysl.
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak to je dobré vědět až mě to zase někdy potká tak si budu trvat na uznání reklamace v dvouleté záruce. Utopený nebyl ani jeden přístroj. Tablet byl trochu obouchaný od dětí, ale nebylo prasklé sklo. Tak díky za radu. :smile:
    Poděkovat autorovi 0
  • Jozef_HuaFan napsal(a):

    Technologie GG4 u displeje použita je, ale není jediná :). Tady se ta diskuze skutečně rozjela :)

    Tak nám to, prosím, Jozefe trochu objasněte. Nebo nemůžete ani naznačovat? :smiley:

    Horké téma, živá diskuze, živé fórum - a tak to má být. :wink:
    Poděkovat autorovi 0
  • Mimochodem by mě zajímalo, kdo byl prodejce těch přístrojů a kde byla reklamace uplatňována :-) Pojištění řeší pojišťovna, na základě vyjádření servisu (papíru). Pojišťovna se pak rozhodne, zda nechá přístroj na své náklady opravit, nebo zlikviduje a vyplatí určitou částku. Taky jsem to absolvoval, když si kolega vzteky hodil sluchátky při fotbale o tablet a rozbil si display. Věřil bych, že taková Alza přesvědčuje lidi v servise o podobných bludech, aby prodala víc pojištění :-)
    Poděkovat autorovi 0
  • d@ve napsal(a):

    Jozef_HuaFan napsal(a):

    Technologie GG4 u displeje použita je, ale není jediná :). Tady se ta diskuze skutečně rozjela :)

    Tak nám to, prosím, Jozefe trochu objasněte. Nebo nemůžete ani naznačovat? :smiley:

    Horké téma, živá diskuze, živé fórum - a tak to má být. :wink:
    Už jsem řekl více než jsem měl :smiley:
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 20. June 2016

    Jozef_HuaFan napsal(a): "Už jsem řekl více než jsem měl" :smiley:


    Já jsem si to myslel. :smiley: Velký bratr se dívá.. :smiley:
    Poděkovat autorovi 0
  • d@ve napsal(a):

    Osobně bych byl třeba, Jozefe, spokojenej i s GG3, ale takhle nemám jistotu, jestli tam vůbec nějaké tvrzené, bezpečnostní sklo je, když to obchodníci z Huawei nejsou schopni/ochotni uvést v technických specifikacích (nejen typ, ale vůbec nějakou informaci o tvrzeném skle).
    Momentálně mám telefon s GG3 a jsem nadmíru spokojenej - telefon používám roky bez ochranných obalů, fólií a skel, jen ho nosím v pouzdře a dosud mám na telefonu jen jeden nepatrný vlásečnicový škrábanec.
    Nejsem rozhodně zastáncem toho, že si koupím pěkný prémiový model a obuju jej pro jistotu ještě do silikonového pouzdra a nalepím ochranou fólii nebo sklo. Zvlášť když má P9 zaoblené okraje displeje a zcela optimálně u ní ochranná fólie nebo sklo nesedí.
    Pokud by P9 lite měla více než 16 GB (resp. 10 GB) ROMky, tak to neřeším a jdu do ní. Tam bych klidně i tu fólii/sklo snesl.. :wink:

    Má pravdu předsedo.

    To si myslím také. Prodávají se předražené mobily s úžasnými tvrzenými skly proti poškrábání, ale musí se k nim ještě přikoupit folie, nebo další, nejlépe temperované sklo a futrál, aby se to celé náhodou nepoškrábalo. Tak fakt nevím, co tím vším chce básník říci
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak nemusí... Třeba Mate 8 používám bez obalu a bez skla, P9 nakonec s obalem. U mě to třeba záleží na tom, jaký vztah si k telefonu vybuduji. S P9 jsem tak spokojený, že zkrátka chci, aby se telefon cítil skvěle. Takže proč mu pouzdro nedopřát :)
    Poděkovat autorovi 0
  • vovivovi  
    upraveno 21. June 2016
    Mám osobní zkušenost s "továrním" provedením ochrany displeje mé P7 - jaké má sklo, nevím, ale z výroby tam byla nalepena fólie. A před měsícem ležel mobil na stole displejem nahoru, já se nad ním natahoval do skříně a shodil jsem z poličky WiFi repeater, který spadl z výšky přes 1 metr rohem přímo doprostřed displeje. Hrklo ve mně jak v pendlovkách a hned jsem začal zjišťovat škody - na displeji vznikl "kráter" cca 3 mm v průměru a takový, že nešel přejet prstem. Ale zdálo se, že zobrazení je OK, jen pod tou dírou to vypadalo na pár vypadlých pixelů. Už jsem se smiřoval s návštěvou servisu, ale ještě jsem zkusil sundat originální fólii. A pak jsem se nestačil divit - fólie absorbovala veškerou energii nárazu, celý ten kráter byl pouze v ní a displej je zcela nedotčený. A dokonce i ty na první pohled vadné pixely byly jen optický klam vzniklý dírou ve fólii. Takže origo Huawei ochraně dávám palec nahoru.

    Jenže problém mám teď - koupil jsem si Panzer Glass. První dojem úžasný - hlaďoučké, nepatlalo se, krásně zpracované zaoblené hrany... Jenže po dvou dnech běžného používání (nosím v pouzdře, občas mobil klepne o stůl) se mi dva rohy skla začaly "drobit". A po dalších třech dnech už to začalo pod prsty vadit, tak šlo sklo zase dolů. Momentálně mám displej holý, bez ochrany, a dávám si pozor. Zkouším další fólie, ale zatím se mi žádná nezamlouvá tak, jako ta původní.

    BTW: dají se originální Huawei fólie koupit? Nikde jsem je neobjevil (aspoň ne na P7)...
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.