Nefungující bluetooth

Zdravím.Nejde mi bluetooth.Poradíte mi prosím.Moc děkuji.
Screenshot_2017-11-17-08-32-22.png
720 x 1280 - 72K
«1

Komentáře

  • bozka  
    upraveno 17. November 2017
    Ahoj,
    co znamena "nejde", vubec nejde zapnout, nejde sparovat, jde sparovat , ale pak nenajde sparovane zarizeni , nebo spojeni spadne ...
    Predchazela tomu nejaka aktualizace, nebo nainstalovani nejake aplikace?
    Zkousel jsi vymazat mezipamet a udaje aplikace bluetooth, odstranit sparovani a opet sparovat , nebo restartovat telefon, popripade udelat wipe cache systemu?
    Poděkovat autorovi 0
  • Jde zapnout,ale nesparuji se.Viditelny je.Restartoval jsem.
    Poděkovat autorovi 0
  • Resim stejny problem u brandu od T-mobile. Mobily sice najde a sparuje, ale naramek Xiaomi Mi band 1s najde, ale nedokaze se pripojit. Pritom jej mame asi 3/4 roku a vse nacitalo. Cekam az si zena udela zalohu svych dat a zkusime tovarni. Jinak nepomohlo nic. Navic kdyz je zaply BT a WiFi, tak je Wifina neskutecne pomala a mnohdy ani nenacte stranku seznamu.cz
    Poděkovat autorovi 0
  • Ahoj, jsem tu nový, potřebuji poradit s párováním přes bluetooth na P8 Lite.

    Je to teda náhoda, ale nastal u nás o víkendu stejný problém jako u @tube. Máme asi měsíc náramek Huawei Color Band A2, fungoval v pohodě s telefonem P8 Lite (žena). O víkendu se náramek samovolně odpojil a už ho nejsem schopen znovu spárovat. Nechápu kde v mobilu nastal problém, možná proběhla nějaká aktualizace, nevím. Vyzkoušel jsem restart mobilu i náramku, nepomohlo.

    Zkusil jsem párování BT v nastavení, s jiným mobilem se v pohodě spáruje, zobrazuje další viditelná BT zařízení (uvedený náramek a další hodinky co máme). Občas (cca 1 z 20 pokusů) se dokonce spáruje i s tím náramkem, tj. vidím to spárované v nastavení Bluetooth. V aplikaci Huawei Wear ovšem nedetekuje jako spárované, a když to zkusím spárovat tam, tak to skončí chybou (a v nastavení zmizí položka spárovaných). Předpokládám, že správně se má párovat vždy jen přes appku k příslušnému wearu.

    Co mi poradíte? Nejde o známý problém poslední aktualizace? Jak to vyřešit?

    P.S. Ještě jsem zapomněl - já mám P10 Lite, ten náramek lze spárovat u mě na drc bez problému, takže není chyba v něm. Navíc máme další hodinky (TCL Movetime), zkoušel jsem je taky spárovat s P8 Lite (v aplikaci MOVETIME) a stejný výsledek (chyba). Pro jistotu uvádím, že předtím zrušeno párování s původním mobilem a reset hodinek.

    P.P.S. Potvrzuji také stejné zkušenosti @tube, tedy že se od zahájení používání BT na P8 Lite se výrazně zpomalila (někdy i zasekávala) WiFi. Takže to nebylo ideální, ale aspoň to jelo i s tím náramkem.
    Poděkovat autorovi 0
  • @MartinR
    Jak mas P8 lite Firmware? Tel z volneho prodeje, nebo customizace nejakeho operator
    Poděkovat autorovi 0
  • @tube Nemám to teď u sebe, je to ženy, volný prodej, Electroworld, koupeno loni v létě. Je tam Android 6 a EMUI 4 cosi. Aktualizovalo se to vždy přes tu volbu v nastavení - Aktualizační program. Dosud nebyl problém. Až budu mít u sebe, tak postnu info screen.

    Je s tím teda opruz, včera jsem si s tím hrál několik hodin a nevyšešil, žena je bez toho jak bez ruky a já jsem neustále dotazován na vývoj situace. :smile:
    Poděkovat autorovi 1
  • Tak zde jsou slíbené údaje k P8 Lite, problém s bluetooth (nelze párovat Huawei Wear):

    Sestavení: ALE-L21 C432 B602
    Rozhraní: EMUI 4.0.3
    Systém: Android 6.0
    Záplata zabezpečení: 1. července 2017
    Verze zákl.pásma: 22.300.06.00.00, 22.300.06.00.00
    Verze jádra: 3.10.86-g9864f0c android@localhost #2 Jun 15 11:56:03 CST 2017

    Díky za každou radu.
    Poděkovat autorovi 0
  • My máme FW od T-mobile C150B585. Záplaty jsou starší (skoro rok) Takže FW to asi nebude, protože jsme pozorovali toto zhoršení od instalace (nepřipojil se k náramku na poprvé, někdy až na potřetí).
    Náramek jsem odpároval a můj telefon jej našel hned. Telefon od ženy ten náramek vidí (přímo v menu BT i v aplikaci BLE scanner, ale nemůže se k němu připojit. Čekám, až si žena najde čas na zálohu a pak zkusíme tovární nastavení.
    Testoval jste tovární nastavení? S mobilními telefony se spáruje a normálně přijímá data.
    Jinak to vidím na reklamaci
    Poděkovat autorovi 0
  • MartinR  
    upraveno 21. November 2017
    @tube Tak tovární reset jsem nezkoušel, jinak jsem zkoušel vše možné typu odpárovat, appka k hodinkám smazat chache, data pak odinstalace, restart, zkoušel jsem taky Wipe cache partiion. Pořád stejné.

    S tím FW to může nebo taky nemusí souviset. Spíš ne. Ale je zajímavé, že to jelo a teď nejede. Vzpomněl jsem si, že jsem předtím nechal telefon na nabíječce a přes WiFi jsem dal aktualizoavat všechny aplikace z Play (bylo to hlavně od Google ty Mapy, Disk, apod. co se chce aktualizovat každou chvíli). Tak si pomalu začínám myslet, že zde některá appka po updatu to bluetooth rozhodila. Takže tovární reset by asi pomohl, ale je to kanón na vrabce. Zjistit tak která z těch základních aplikací to mohla rozbít a odinstalovat updaty.

    @bozka Prosím, tím "vymazat mezipamet a udaje aplikace bluetooth" myslíš/myslíte aplikaci k hodinkám, nebo tu systémovou část Bluetooth v rámci Nastavení? Pokud v tom Nastavení, tak nevím, jak se dostat k těm uloženým datúm na vymazání. Díky za radu.
    Poděkovat autorovi 0
  • MartinR  
    upraveno 21. November 2017
    @tube @Mitch72 Vyřešeno tak, že jsem odinstaloval aplikaci Google Play services for Instant Apps. Nerestartoval jsem ani telefon, přesto se to hned spárovalo bez jakéhokoliv problému!!!

    Zkuste a dejte vědět, zda tento postup u vás zabral, ztratil jsem s tím moře času, tak doufám, že to pomůže i dalším. :smile:

    P.S. Google Play services for Instant Apps je služba na tzv. aplikace použitelné bez instalace, lze to v nastavení pod Google - Okamžité aplikace - úplně vypnout, aby se to nenainstalovalo znovu. Viz Používání okamžitých aplikací Android.
    Poděkovat autorovi 1
  • Tak u nas jsou onstant aps zakazane, takze neni co zakazat. Bohuzel
    Poděkovat autorovi 0
  • @tube Hmm, to mě mrzí. Zkus projet přes Nastavení - Aplikace všechny appky a sestřelit (vynutit ukončení). Ty standardní doinstalované většinou spuštěné nejsou, ale ty Google se mi tvářili jako spuštěné (umožňovaly vynutit ukončení). Zkus hlavně ty Google Play a podobné, následně zkus to párování. Interně potřebuje BT ty Play services, tak si je spustí samo dle potřeby. Možná to pomůže. Já jsem to takto udělal, předtím než se to chytlo. S tím tedy, že jsem odinstaloval navíc ty Instant Apps. O těch jsem se totiž dočetl, že dělají na některých telefonech pěkné problémy, tak jsem usuzoval na tohle. Každopádně od té doby hodinky jedou a není problém.
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak Google Play services for Instant Apps jsem odinstaloval a nic.Zapnu wifi a beztrátový reprodukror šlape.Nerozumím tomu.Je potřeba ještě něco?Ale co....
    Poděkovat autorovi 0
  • @Mitch72 Mně se to podařilo tak, jak jsem psal. Odinstaloval jsem Google Play services for Instant Apps a procházel jsem všechny aplikace a ukončoval. Nevím, zda jsem něco dalšího neodinstaloval, možná ještě něco od Google, a určitě ještě to Zdraví od Huawei, na zkoušku, zda to není příčina problému. Po tomto jsem zkusil párování v aplikaci k tomu wearu, naskočilo okamžitě a od té doby to jede. Pokud Ti to nefungovalo od začátku, tak nevím, ale pokud jo a přestalo to, tak usuzuji na nějakou aktualizaci systémové aplikace, u nás to asi byl tento problém.
    Poděkovat autorovi 0
  • no, tak jsem udělal chybu..ženě jsem koupil Honor Band 3 a má starej huawei P8 Lite.....nelze se k náramku připojit...na mém Mate 9 to jde hned......paráda...já nevyužiju, tak můžu asi náramek zahodit, protože tu podpora nic neřeší. Zkoušel jsem i obnovení telefonu s vymazáním mezipaměti...nic nepomohlo
    Poděkovat autorovi 0
  • mně třeba nejde na p8lite používat klíčenka itag s BT4, na iphonu a xiaomi vpohodě
    Poděkovat autorovi 0
  • Mám ůplně stejný problém , mamka má P8 lite a dostala band 3 a prostě nelze spárovat. Podpora po týdnu odpověděla že náramek je BT4.2 a telefon 4.0 . Docela neschopnost aby výrobky stejné firmy navzájem nespolupracovali . A zjistit jaká verze BT u telefonu nebo náramku je to je taky umění - u většiny telefonů píšou ano BT má toť vše.

    Poděkovat autorovi 0
  • Problemem je, ze u naramku nikde nepisi, ze musi byt nejaka verze BT, vsude pisi akorat verzi Androidu a iOS, akorat jsem z toho nastvana...
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 9. January
    Xiaomi Mi Band 2 je pry kompatibilni , pozaduje BT 4.0 a udajne ma stejne funkce. Vim, ze vam to ted nepomuze, ale snad do budoucna...
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 9. January
    null
    Xiaomi uz jsem mela a dekuji nechci :) leda ze bych mela nekdy telefon Xiaomi... plus neni voděodolný do 50 m... V tomto pripade mi prijde funkcnejsi mit stejnou tovarni znacku, kdyz ma Huawei za normalnich okolnosti dobre aplikace... Stale se mi nechce verit nekompatibilite se "starsimi" telefony... BT na 4.2 lze upravit novym firmwarem, ale nenasla jsem, ze by jej Huawei planoval...
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.