Mobilní banka Komerční banky a hlášení viru

V poslední době se po aktualizaci této aplikace začalo při každém spuštění hlášení o nalezení viru.
V diskuzi Google Play na stížnosti uživatelů Komerční banka odpovídá, že to je planý poplach a že to bude Huawei (respektive Avast zajišťující antivirus) řešit. Ovšem stále se nic neděje. A to jsem myslel, že to přestane s nějakou aktualizací virové definice.
Má tady o tom někdo nějaké podrobnější informace?

Komentáře

  • Pokud se dá v nastavení kontroly úplná kontrola tak hláška zmizí. Tvrdí to Avast u rychlého testu. Nastavuje se to ve správci telefonu v pravo nahoře u antivirové kontroly. Tam se zadá kompletní kontrola a je to ok.
    Poděkovat autorovi 0
  • Provedl jsem podle Vašich pokynů a bohužel to nepomohlo. Ale zajímavé, že jsem si myslel, že mám kompletní kontrolu vybranou a stejně tam byla rychlá kontrola. Zkoušel jsem to několikrát a nic.
    Někde jsem četl, že by to měla vyřešit aktualizace virových definic, ale nepomohlo. Pak jsem také četl, že to vyřeší aktualizace systému, ale žádná mi nepřišla (ostatně už hodně dlouho).
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 12. January
    Pěkné odpoledne, hlášení viru na Mobilní bance se vyskytuje na některých telefonech Huawei a Honor a jedná se o chybu na straně Avastu a současně výrobce telefonu. Bohužel s tím nelze nic dělat, je to opraveno v nové virové databázi a je nutné počkat na aktualizaci.
    Poděkovat autorovi 1
  • Tak po poslední aktualizaci aplikace (verze 5.2.8) se hlášení o nalezení viru už neukazuje. Konečně
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.