Huawei Watch W1 - nabíjení

Zdravím všechny.

Necelé 2 roky mám Huawei W1 a poslední dobou (několik pár měsíců) mám problém s nabíjením hodinek. Po usazení na nabíjecí disk (mám dva - originální z balení a druhý dokupovaný také originál) docela dlouho trvá, než se mi podaří je usadit tak, aby se nabíjely.

Oba krajní piny mi připadají docela vymačkané. prostřední dva jsou naprosto v pohodě krásně hladké. A jelikož jim za měsíc končí záruka, tak je čas zkusit je reklamovat.

Setkal jste se s tím někdo?

Díky a hezký den.
Piny.jpg
503 x 834 - 76K
Štítky:

Komentáře

  • Ahoj, mám druhé hodinky a ještě jsem se s tím nesetkal, zkusil bych reklamaci, dokud máš záruku a držím palce:-)
    Poděkovat autorovi 0
  • Dneska jsem je tam odnesl. Tak uvidíme. O výsledku budu informovat.
    Poděkovat autorovi 0
  • @Jenycek uvidíš, když jsem měl hodinky samsung, tak v záruce měnili za nové, hodinky se podle mě neopravují
    Poděkovat autorovi 0
  • Ahoj.Tento istý problém mám aj ja a už nejakú dobu.Priznám sa,že som to nejak neskúmal,ale vadí mi to.Mám ich v docku.A tiež ich musím niekoľko krát usadiť aby začali nabíjať.Asi to začnem tiež riešiť.Rozdiel akurát ten,že ja žiadne poškodenie na hodinkách a ani na nabíjačke nemám.Aspoň nie viditeľné.Každopádne som zvedavý ako to vyriešiš.
    Poděkovat autorovi 0
  • No tak to vypadá, že se mi hodinky už nikdy nevrátí.
    Poděkovat autorovi 0
  • @Jenycek jak to? Uznána záruka?
    Poděkovat autorovi 0
  • Huawei přijal hodinky do servisu 12.02. a od té doby ticho. Takže nestihli 30 dní na vyřízení reklamace.
    Poděkovat autorovi 0
  • @Jenycek pokud jsi dával do servisu 12.2. tak od 13.2. běží 30denní lhůta na opravu, musí být opraveno do 14.3. Pokud nestihnou máš právo na vrácení peněz od 15.3.:-), takže ještě nějaký den mají čas, nezapomeň že únor měl 28dní....
    Poděkovat autorovi 0
  • 08.02.2018 13:19 - Registrováno
    08.02.2018 14:00 - Přijato na pobočce
    08.02.2018 18:40 - Odesláno na reklamační oddělení MALL.CZ
    12.02.2018 08:39 - Přijato na Distribučním centru
    12.02.2018 12:01 - Přijato na reklamačním oddělení MALL.CZ
    12.02.2018 12:01 - Připraveno na odeslání do servisu (zabaleno)
    12.02.2018 17:03 - Reklamované zboží odesláno do servisu
    13.02.2018 17:51 - Reklamované zboží je v servisu

    Takže dneska je to 30 dní, co jsem do reklamoval u prodejce.
    Poděkovat autorovi 0
  • @Jenycek tak to máš pravdu, dával si na rekalmaci 8.2. od 9.2. běží lhůta 30dnů, dnes končí:-)
    Poděkovat autorovi 0
  • JJ dnes končí a kedže nieje pracovný deň,tak v pondelok a ak nie pondelok,tak v utorok môžeš podať sťažnosť a musia Ti vrátiť plnú sumu.
    Poděkovat autorovi 0
  • Mall informoval, že do 3 dnů vrátí peníze. A rozhodl jsem se, že už do nějakých chytrých hodinek už nepůjdu.
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.