Zahraničí 4G nejde na českou sim pouze na EN

Zdravíčko,

Máme tu s kamarádem docela problém. Máme oba H P8 lite a dostali jsme anglické simky kvůli práci, ale české si stále platíme paušálem a potřebujeme je mít nastavené jako primární pro 4G síť na data. Normálně bych to klasicky přepnul, jak jsem to dělal v ČR, když jsem měl 2 simky, ale zde je to jiné. Když přepnu výchozí mobilní datové nastavení na českou simku, vše je v pořádku, ale mám jen Edge, ale pokud přepnu 4G, tak mi vypadnou obě simky (celá jejich síť). když vypnu anglickou a přepnu na českou 4G, také to spadne. Samostatně vložená sim je OK a jede mi tam 4G... Neví někdo v čem je problém?

Kdyby už to tu někde bylo, tak se omlouvám, jakkoli jsem se to snažil zadávat do google, vždy mi to našlo jiný problém, než mám já.

S pozdravem Stano :)

Komentáře

  • Ahoj, mel jsem jednou problem, ktery s vasim souvisel jen okrajove, ale presto: zkuste v nastaveni - nazev APN nastavit Typ nazvu APN default,supl,dun . Popripade porovnejte nastaveni pristupoveho bodu APN u anglickeho operatora, mozna se v necem odlisuji od ceskeho.
    Berte to jenom jako teoretickou spekulaci :smile:
    Poděkovat autorovi 1
  • upraveno 6. March
    Ahoj,

    Díky za odpověď hodil jsem to do výchozího nastavení tedy, každá sim to má jinak. Potom jsem to přepnul na 4G na tej český, ale přestala fungovat ta anglická úplně, pak jsem to zkusil vrátit a najednou zase ten samý problém, neví někdo co tam přesně mám nastavit?? Toto je před restartem do výchozího nastavení
    Viz příloha 1 a 2

    edit/1/ Ještě přidám, že po té úpravě, tak tam je zaškrtnuté: Internet (CZ SIM) a 3 u UK
    28810240_2059342200749617_948296195_o.png
    720 x 1280 - 31K
    28822675_2059342167416287_1709226800_o.png
    720 x 1280 - 39K
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak nevim, alespon to zvetsim

    image
    92c5b88c47f0d832ed948bb2b27c93.png
    720 x 1280 - 53K
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 6. March
    Tohle jsem mel na mysli
    Edit: to vyzvaneni tam nepatri :smile:
    image
    IMG_20180306_183842.png
    1080 x 1920 - 153K
    Poděkovat autorovi 0
  • Muze to byt problem frekvenci, buhvi jake pouziva ten angl.operator, a jestli P8 lite tyhle frekvence umi prepnout. Bylo by zahodno zkusit to na jinem telefonu.
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 7. March
    To je ten problém, oba dva tu máme totiž P8 Lite :) Každopádně díky, dneska se stím ještě porvu a dám vědět jak to dopadlo, popř zkusím podporu Huawei přímo.

    Edit: Takže u
    vodafoneCZ mám: default,supl,ia,xcap
    my3UK mám: default,mms,supl,ia

    nic z toho nejde změnit, mám to zašedlé.
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 7. March
    Zesedle? To jsou veci... Zkusil bych radeji podporu Vodafone CZ.
    Puvodnd tam ma byt pouze "default" u Vodafonu. Zkusil bych vymazat a nakonfigurovat novy pristupovy bod
    https://www.vodafone.cz/pece/manualy/huawei-p8-lite-android-5-0-2/internet-a-aplikace/jak-nastavit-telefon-pro-pristup-na-internet/
    Poděkovat autorovi 0
  • s3n0s3n0  
    upraveno 8. March
    Len pre upresnenie doplnim, ze Huawei P8 Lite DUAL-SIM nema svoje obidva sloty SIM urcene pre rychlost 4G ! Primarny slot pre SIM kartu sluzi pre vsetky rychlosti mobilnej siete, vcetne 4G a ten sekundarny slot karty SIM / microSD je uz pomalsi, urceny pre rychlost maximalne 3G. Skusil by som ked tak prehodit SIM-ky medzi sebou v slotoch, ak je ta ceska SIM v sekundarnom slote, tak ju treba vlozit do primarneho slotu SIM (pre 4G rychlost). Neviem ci to s tym suvisi a ci to pomoze, tak sorry za dezinformaciu :D ale nepochopil som ten FLAME vyssie bez urazky :). A cital som ho uz 2x :P.
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 8. March
    Mily s3n0,
    ty toho asi nechapes vic, treba kdyz nekdo napise "potřebujeme je mít nastavené jako primární pro 4G síť " (viz prvni post), tak zrejme vi, ze existuje primarni a sekundarni slot, hm? . Bez urazky :P .
    Poděkovat autorovi 0
  • s3n0s3n0  
    upraveno 9. March
    No to asi nie, nakolko on tam vobec nikde nepouzil termin "primarny slot", ale len termin "primarne nastavenie". A tento termin "primarny" moze mat inak spojitost v spuste dalsich veci - napriklad "primarna mobilna siet", takze nepisalo sa vobec o SIM-slote! Naopak o pocte slotov alebo o vyuzitelnosti konkretneho slotu SIM nebola v dotaze a ani v diskusii dalej vobec ziadna zmienka!

    A urazaj doma rodicov ked sa nudis, harant jeden.
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 9. March
    Rikals neco, grandpa? :smile:
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 23. March
    zdarec,
    tak o primárním a sekundárním slotu vím, měním to tady z levé do pravé jako blázen a na potisícáte jsem už telefon restartoval vše různě z renastavoval :) Stále čekám na technickou podporu z ČR z vodafonu, kteří mi doufám zkusí nějak pomoci, protože se mi nechce "2x" platit za data, když je mám v paušálu. Nemusíte tady na sebe štěkat, cením si každé pomoci, byť jen malé, třebas nakonec z těch střípků tady to nějak seskládám :D (Byl jsem teď v práci delší dobu, tak se omlouvám, že píši až tak pozdě)

    SIM jedna je sice nastavena na 4G.., ale ve slotu karty SIM 2 mam UK Three a tam mi 4G valí normálně a to zní mám micro sim. Po přepnutí dat na 4G z UK na CZ mi vypadou obě sítě a nelze ani volat, ani sms. Takže prostě spadne celá síť. Když vyndám sim ENG a hodím tam jen ČR, tak už mi to ani po 20 restartech nenačte síť :disappointed:

    Pročítám fora s nastavením a problémech, snažím se s tím jakkoliv manipulovat a jsem zatím bez výsledku, kdybych mohl jenom vypnout na chvíli ENG sim a jeli mi data na Vodafonu, vubec bych se nezlobil :D

    Děkuji za Vaše odpovědi a připomínky, třeba něco dělám špatně. S pozdravem Stano.

    ||Edit: Hele, když vlastně vyměním simku, tak dosáhnu přeci jen nějakého pokroku, teda ono to nemusí být úplně přehozená ta SIM, ale vypne mě to automaticky tu anglickou, takže Three mi pak nejede, což je taky špatně, anglickou potřebuji kvůli práci, chodí mě tam směny a volají mi, kdy mám přijít do práce :D když kliknu na operátory jsou všechny nedostupné ani se tam operátor Three neukáže
    29405265_2084785761538594_902455567_o
    Poděkovat autorovi 0
  • Cituji: "Edit: Takže u
    vodafoneCZ mám: default,supl,ia,xcap
    my3UK mám: default,mms,supl,ia

    nic z toho nejde změnit, mám to zašedlé."
    Tak zesedle by to vubec nemelo byt, tam jsou nejake spatne informace v systemu RIL, mozna vendor, mozna v modulech - co tak reinstalovat firmware? Pres Firmware finder by to nemel byt problem, nebo klasika z dload trojhmatem.
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.