Parovanie Mate 9 z hodinkami Garmin

Od istej doby sa moj telefon nevie naparovat na aplikaciu k hodinkam Garmin. Pri telefonate z helpdeskom Garmin mi oznamili, ze chyba je na strane Huawei. Nasledne som volal z Helpdeskom Huawei, kde som dostal spravu, ze o tom vedia a pracuju na tom. A stale nic.

Ako to fungovalo (Mate 9/android7 + Garmin Fenix3 hr):
Otvoril som aplikaciu GarminConnect, naparoval som cez nu hodinky na telefon, telefon sa nasiel, zosynchronizoval. Nasledne som aplikaciu zavrel. Telefon ostal naparovany a chodili mi notifikacie, spravy oznamenie o prichadzajucom hovore... bez problemu...

Ako to funguje teraz (Mate 9/android8 + Garmin Vivoactive3 hr):
Otvorim aplikaciu GarminConnect, naparujem cez nu hodinky na telefon, telefon sa najde a zosynchronizuje. Nasledne aplikaciu zatvorim. Telefon sa odparuje... hodinky samozrejme nasledne neberu notifikacie z telefonu, neberu spravy ani info o tom, ze mi nekto telefonuje... Zena ma Samsung. Tam to funguje bez problemov aj teraz... takze zena "dostala" moje nove hodinky Garmin... :o(

Kde je problem? Kedy bude odstraneny?
«1

Komentáře

  • Keznikl  
    upraveno 18. April 2018
    Moje zkušenost
    Odpověď od Huawei "chyba je na straně vydavatele aplikace"
    Odpověď Garmin "o problému víme a společně s Huawei pracujeme na jeho odstranění"
    Tak si vyber :neutral:
    Poděkovat autorovi 0
  • Dneska jsem opět provětral podporu Garmin. Taková přišla odpověď, už si asi taky dělají pr*el.
    "Dobrý den,
    pro spojení a komunikaci hodinek s telefonem je vždy třeba spuštěná aplikace Connect Mobile jelikož právě tato aplikace zprostředkovává přenos dat mezi hodinkami a telefonem. Pokud aplikaci zavřete, zařízení se odpojí. Nejde o problém ale o vlastnost."
    Poděkovat autorovi 0
  • PRavděpodobně nepůsobíš důvěryhodným dojmem, tak to berou od základů :smiley:
    Poděkovat autorovi 0
  • Keznikl  
    upraveno 2. May 2018
    Takže jako tady :smiley: :smile:
    Poděkovat autorovi 0
  • Dnes další aktualizace Connect i hodinek. Spojení i po ukončení Connect drží. Navíc jsem hodinky odebral a znovu napároval.
    Věřím, že jsem otravný uživatel, ale kdybych nebyl, možná nefunguje spojení ani po 4 měsících. Bravo Garmin.
    Malinko se omlouvám Huawei, že jsem psal, jak na tom nese vinu, ale opravdu jen malinko, protože si myslím, že na tom podíl viny má. Ne směrem k nám, ale ke Garminu. Dle informací to byl společný problém. Dle mého závažný. A trvalo 4 měsíce něž se vyřešil.
    Jen škoda, že kvůli tomu mají v Garminu můj email označený jako nevyžádaný :wink:
    Poděkovat autorovi 0
  • Taky mi naskočil další update, ale ještě jsem nenahodil, jakou verzi v hodinkáh teď máš?
    Poděkovat autorovi 0
  • @Jozef_HuaFan Mám hodinky Forerunner 235 s verzí 7.70 (9223e17)
    Poděkovat autorovi 1
  • Já aktualizoval Fénix 5 na 8.0 a vyhodilo mi to že je snad další update...
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak já mám Fénix 5 verze 8.0 a ani po dnešní aktualizaci Garmin Connect se spojení neudrží.
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak beru zpět. Je tam určitý "posun" spojení už se neukončí po zavření aplikace, ale cca po 20 - 30 minutách ho EMUI stejně odstřihne.
    Nechápu k čemu je výdrž den a půl, když mi telefon na na úkor výdrže ukončuje aplikace, nebo bluetooth.
    Vlastně vím, je to pak telefon k hovnu. Sorry, mrzí mě to, ale je to tak.
    Poděkovat autorovi 1
  • Keznikl napsal(a):

    Tak beru zpět. Je tam určitý "posun" spojení už se neukončí po zavření aplikace, ale cca po 20 - 30 minutách ho EMUI stejně odstřihne.

    Nechápu k čemu je výdrž den a půl, když mi telefon na na úkor výdrže ukončuje aplikace, nebo bluetooth.

    Vlastně vím, je to pak telefon k hovnu. Sorry, mrzí mě to, ale je to tak.

    V tomto případě souhlasím... Mě A8 ukončoval nahrávání trasy všech aplikací, který používám. Proto jsem šel zpět na B198 a tím to vyřešil. Na druhou stranu to ale moc řešení není. Starý zabezpečení je největší daň...
    Tohle prostě Huawei nezvládl a nejhorší je, že to asi ani neřeší... Pokud to tak bude do budoucna, odcházím...
    Poděkovat autorovi 0
  • Keznikl  
    upraveno 5. May 2018
    Dnes další update Connectu. Po restartu a vymazání mezipaměti bluetooth a Connect spojení zatím drží.
    Edit: drží, ale nemusím asi spustit a zavřít Connect, stačí v multitaskingu pouze uzavřít hromadně všechny spuštěné aplikace(Connect mezi nimi není) a spojení se přeruší. Zpátky už se nepřipojí.
    Poděkovat autorovi 0
  • Já dnes Connect také aktualizoval a ještě jsem aktualizoval mé Fénix 5 na beta verzi 8.54 a stále se spojení neudrží. Ale když mám v multitaskingu zamknutý okno Connectu, tak to funguje na 100 % a neodpojí se, tak s tím už dokážu žít a nemusím pořád kontrolovat spojení a otevírat Connect. Ale co mě už vyloženě vytáčí je to zamrzání aktivních widgetů, kvůli tomu musím několikrát denně restartovat. Je zajímavé že jediný widget který nezamrzne je počasí s hodinama který je součástí telefonu, ještě používám na hlavní obrazovce HD widgets a ten zamrzne a čas se zastaví.
    Poděkovat autorovi 0
  • Dnes další update Connect. Zatím spojení drží i po ukončení Connectu.
    Poděkovat autorovi 0
  • Já teď hodinky používám naplno a spojení je stoprocentní, jsem spokojen
    Poděkovat autorovi 0
  • Keznikl  
    upraveno 2. June 2018
    Spojení s Forerunner 235 byl do této aktualizace problém. Bez spuštěného Connectu na pozadí to neběželo. Teď to vypadá nadějně.
    Edit: tak to vypadá nadějně, spojení drží i bez spuštěné aplikace či nastavení. Konečně.
    Poděkovat autorovi 0
  • Keznikl  
    upraveno 3. June 2018
    Tak opět to není 100%. Spustím Connect, hodinky se spojí. V multitaskingu uzavřu jen Connect a spojení drží (i když někdy se stane že se tváří jako připojený ale notifikace nejedou) když dám ale ukončit všechny spuštěné aplikace najednou spojení se přeruší.
    Je to jako kdyby hromadné ukončení mělo přísnější pravidla pro spuštěné běhy na pozadí.
    Poděkovat autorovi 0
  • Já aktualizoval Garmin Connect i telefon na B368 a hodinky se stejně odpojují po krátké době když ukončím Connect, tak i nadále nechávám zamčený Connect na pozadí a to spojení udrží. Widgety mi stále fungují už víc než čtrnáct dní i po aktualizaci na B368, sice jsem nepřišel na to, co tu opravu zapříčinilo, ale teď jsem spokojený a telefon šlape perfektně jako dřív.
    Poděkovat autorovi 0
  • Keznikl napsal(a):

    @Jozef_HuaFan Mám hodinky Forerunner 235 s verzí 7.70 (9223e17)

    mám taky FR 235, vše zpárováno, ale ne a ne stáhnout data. Hodinky píší "čekám na připojení". Na Telefonu Samsung vše během chviličky :(
    Poděkovat autorovi 0
  • hrnecek napsal(a):

    Keznikl napsal(a):

    @Jozef_HuaFan Mám hodinky Forerunner 235 s verzí 7.70 (9223e17)

    mám taky FR 235, vše zpárováno, ale ne a ne stáhnout data. Hodinky píší "čekám na připojení". Na Telefonu Samsung vše během chviličky :(
    S tím nemám problém. Někdy sice trvá cca 30s než se spojí, ale jde to. Zkoušel jsi vymazat mezipaměť bluetooth? Nebo znovu hodinky napárovat? U aplikace Connect mám povolený přístup k oznámením, aktivní ignorování optimalizace baterie. Zkrátka povolené/zakázané vše, co by mohlo být překážkou.
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.