Huawei P20 Pro Twilight vypadá skvěle

Huawei P20 Pro je nejnovější vlajkovou lodí společnosti Huawei a na našem trhu jej můžete pořídit hned v několika barevných variantách. Tou nejzajímavější a také nejdiskutovanější je jednoznačně verze Twilight a právě na tu se dnes společně podíváme. Za sebe musím říci, že tento telefon všude vzbuzuje pozornost a telefon prostě vypadá skvěle. Tentokráte jsem se rozhodl trochu změnit prostředí a telefon jsem fotografoval v přírodě, výsledek je ale podle mého zajímavý (posouzení ale nechám především na vás). Každopádně z mého pohledu je Huawei P20 Pro Twilight telefon, který se rozhodně neztratí. Jak se líbí vám? Jakou variantu modelu Huawei P20 Pro jste pořídili?

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
«1

Komentáře

• Pořídil jsem Twilight, je to hodně neokoukaná a nová kombinace. Někomu se zdá až příliš kolotočářská, ale není to zase taková divočina. :-)
    Poděkovat autorovi 3
  • Já na twilight čekám, všude je aktuálně vyprodaná, dokonce jsem si ji zarezervoval ať mi ji někdo nekoupí dříve. :smiley:
    Poděkovat autorovi 1
  • Pár lidí naživo mi při pohledu na tiskové fotografie říkali nee, po ukázce živého telefonu se názor zatím vždy obrátil :smile:
    Poděkovat autorovi 0
  • stejně se mi líbí nejvíc modrý mate 10 pro, který vlastním to je prostě krasavec nad krasavce :D
    Poděkovat autorovi 1
  • OT: ona by možná nebyla špatná někdy anketa jaký telefon se vám kdy líbil nejvíce, třeba rozdělené na Huawei a ostatní výrobce :smile: Osobně bych váhal hodně hodně hodně dlouho.
    Poděkovat autorovi 0
  • Invictus napsal(a):

Já na twilight čekám, všude je aktuálně vyprodaná, dokonce jsem si ji zarezervoval ať mi ji někdo nekoupí dříve. :smiley: