Telefony Huawei a produkty Garmin (generální diskuze)

upraveno 14. December 2018 v Příslušenství
Už dlouhou dobu se mluví o tom, že produkty od společnosti Garmin si dobře nerozumí s mobilními telefony Huawei, rozhodl jsem se tedy založit jedno generální téma, kam můžete posílat veškeré svoje zkušenosti. Nezapomeňte vždy uvést jaké hodinky máte a jaký mobilní telefon. Proč téma zakládám právě nyní? Sám jsem si totiž pořídil hodinky Garmin Fénix 5 a budu je postupně zkoušet s různými mobilními telefony Huawei (aktuálně používám Huawei P20 Pro). Za sebe musím říci, že mám tyto hodinky velmi rád a potěšilo by mě, kdyby se tyto problémy podařilo finálně vyřešit. V loňském roce jsem ale několik měsíců testoval kromě zmíněných hodinek také model Garmin Fénix 5S a na žádný problém jsem nenarazil, uvidíme tedy jaká bude aktuální situace.

Nemusíme zde ale samozřejmě řešit jen funkčnost, pokud se vám povede nějaký pěkný sportovní výkon, přidejte sem screenshot. Alespoň bude vidět, že jenom nesedíme u telefonů, ale že HuaFan.cz umí také sportovat. Navíc si myslím, že produkty Garmin jsou natolik populární, že si svoje samostatné téma zkrátka zaslouží. Neberte tedy tuto diskuzi jen jako prostor na diskuzi o funkčnosti konkrétních kombinací hardware, ale klidně sdílejte také svoje výkony a inspirujte ostatní. Za sebe musím říci, že mám moc rád Huawei a mám také moc rád Garmin (jen tím ukončením Navigonu mě nepříjemně překvapili, měl jsem zakoupenou licenci).

image
Screenshot_20180521-193412.jpg
540 x 1120 - 275K
Štítky:
«1

Komentáře

  • upraveno 28. May 2018
    Ahoj Jozefe,
    co jsem si vsimnul, tak se moje P9 lite obcas nepripojuje ke Garmin Forerunner 935. Ikdyz je na obou zarizeni zapnute BT, tak se proste hodinky i Garmin connect tvari, ze neni nic propojeno. Resenim byva vypnout BT pripadne i WiFi na mobilu a pak zapnout a na hodinkach vypnout a zapnout BT.
    Pak je jeste problem, ze ikdyz se treba zarizeni propoji a dam synchronizovat manualne na mobilu, tak se po chvili zase odpoji a tak parkrat dokola.
    Na Garminech mam verzi 8.00 a na mobilu VNS-L21C432B502
    Poděkovat autorovi 1
  • Ahoj Jozefe,
    prosím o radu, popřípadě o přesměrování na vlákno, kde je třeba můj problém už vyřešený. Mám hodinky Garmin Fenix 5 a telefon Huawei P10 Lite (WAS-LX1A 8.0.0.366(C185)). Hodinky se mi ale s telefonem spárují jen ve chvíli, kdy zapnu aplikaci Garmin Connect a nechám ji spuštěnou. Ve chvíli, kdy ji vypnu se okamžitě odpojí. Jde o problém telefonu jako takového? Nebo jen nastavení Bluetooth, či správy aplikací v rámci baterie?
    Poděkovat autorovi 0
  • Ahoj, Huawei P20 a vivoactive 3 .. je to docela prusvih, hodinky sparuju, kalendar a aktivity se synchronizuji ale nemam vubec zadny notifikace. Docela sem si na to zvykl, hlavne upozorneni na schuzky v kalendari takze me to docela rozciluje :( .. zkousel sem jestli jsou nastaveny spravne prava aplikace, vyhodil sem garmin connect z automatickyho managementu pro baterii, ale notifikace stale zadna ..
    Poděkovat autorovi 0
  • Ahoj,
    nový Huawei P20 lite a vivoactive 3 -spárování se povedlo. Ale chybí mi notifikace, je to pro mě hrozný nezvyk. Vše bych měla mít nastaveno správně podle mého předchozího Xiaomi, tam bylo vše OK, notifikace OK a hodinky se neodpojovali nikdy.
    Tady na Huawei pokud se ukončí aplikace Garmin Connect, tak se hodinky odpojí. Ale prostě žádná notifikace :-( Třeba doufám, že se nějakým updatem i toto opraví.... :neutral:
    Poděkovat autorovi 0
  • Jiri22  
    upraveno 14. December 2018
    Nastaveni - aplikace a upozornění - modrá ikona nastavení - zvláštní přístup - přístup k oznameni a povolit to connectu
    Poděkovat autorovi 0
  • @Jozef_HuaFan nechápu jak jsem mohl tohle vlákno přehlédnout......
    Moje zkušenost s Mate 9 a Forerunner 235. Již zhruba rok nefunguje spojení s hodinkami. Musím stále na pozadí nechat běžet Connect. Vše mám povolené, nastavené tak, aby to běželo, ale neběží. Poslední aktualizace (Garmin) to lehce zlepšila. Zlepšila ve smyslu, že když Connect zavřu, 2-3 krát z deseti se spojení neukončí. Myslím, že problém vznikl s A8. Ne ale hned po aktualizaci telefonu, ale po následné aktualizaci Garmin. Dá se s tím žít, ale na druhou stranu, dříve to šlo bez spuštěné aplikace.
    Dle podpory Garmin je normální nechat Connect běžet na pozadí, dle mého je to jen výmluva.
    Poděkovat autorovi 0
  • Dobrý den, požádal bych o radu, či možnost otestování. Je bezproblémová komunikace a spárování smart. hodinek Garmin Fenix 5 s tel. Huawei P8 lite (vím je to starší tel. ale zatím to jede až odejde do křem. nebe stejně zůstanu u Huawei). Přečetl jsem dost vláken, ale oficiální cesta či otestování by bylo dobré.
    ještě k tel. ALE-L21 verze EMUI 4.0.3 Android 6.0
    Předem děkuji za jakékoli nakopnutí správným směrem.
    Pavel
    Poděkovat autorovi 1
  • Sám už P8 lite delší dobu nemám, takže toto už nevyzkouším.
    Poděkovat autorovi 1
  • @Jozef: OK, chápu, ale kdo by měl možnost, Děkuji Pavel
    Poděkovat autorovi 0
  • Mam P8 Lite 2015, podarilo se mi spojit s Fenix 5, trochu to drhlo, ale povedlo se...

    1. Zapnout na telefonu bluetooth a zapnout moznost zjistovani (dal jsem 1h)
    Zejmena ta zapnuta moznost jistovani se mi jevi jako velmi dulezita.

    2. Zapnout aplikaci garmin connect a pridat zarizeni, proklikat se na Fenix 5

    3. V hodinkach dat Nastaveni > Telefon > Parovat s telefonem

    4. Ted by se mel spustit proces parovani. Nekdy se objevi vyzva k zadani pinu, ktery je zobrazen na displeji hodinek. Mne se tato vyzva neobjevuje, ale je mozne, ze jsem pin zadal uz nekdy v minulosti a znovu se mne to nepta. Po zadani pinu by se mel zobrazit progress bar. Kdyz jsem nemel zapnute to zjistovani, tak se to kouslo cca v 75% a dal nebylo mozne se dostat. Se zjistovanim progress bar projde cely a zarizeni se sparuji.

    5. Dale postupovat dle pokynu aplikace Garmin connect.

    6. Finalnim krokem je synchronizace. Zde to vypada, ze se proces zasekl, ale bezi a trva to velmi dlouho. Tento krok lze vsak preskocit a dostat se do aplikace. V aplikaci potom Menu > Zarizeni Garmin. Melo by tam byt zarizeni fenix5 ve stavu "Probiha synchronizace" a pod tim progress bar. Zde lze sledovat prubeh synchronizace. Jde to opravdu hodne pomalu.

    Vice zkusenosti zatim nemam, probiha u mne bod 6.
    Tak snad se vam zadari.

    m.
    Poděkovat autorovi 0
  • Zdravím. Tak jsem vstoupil do klubu Huafan s moji Nova 3. Po xxx hodinách neúspěšných pokusů se synchronizací s mými Garmin Fenix 3 bych ten telefon nejradši jebnul o zem. Flustrace je asi nejvíc v tom, že neznačkový tel. od Vodafone za pár korun s tímto neměl problém (ano vše mu jinak trvalo 10x tolik). Už mě mají všichni plný zuby jak každýho otravuji ať mi zavolá a já zoufale sleduji hodinky, že se mi tam ukáže dotyčný volající......zkusil jsem snad vše krom cesty do Číny k místním soudruhům, aby s tím k....a něco udělali. Ale jinak díky za vlákno a budu věřit že v příští pětiletce se vše zlepší....
    Poděkovat autorovi 0
  • Zdarec, já mám problém s Forerunner 235 a H Nova 3. Hodinky jsem sice spároval ale nechodí notifikace, vše povolené, přeinstalovaný Connect, reset hodinek do továrního nastavení, ale notifikace nic, přitom vše ostatní funguje jak má. Předtím s Honor 8 fungovali bez problémů. Poraďte, mám praštit o zem s Garminem nebo Nova 3 :-)
    Poděkovat autorovi 0
  • Ani s jedním, obojí jsou skvělé produkty. Bohužel ale nemáme možnost vyzkoušet každou kombinaci, já s Fénix 5 neměl problém ani s P20 Pro ani nyní s Mate 20 Pro
    Poděkovat autorovi 1
  • Jozef_HuaFan napsal(a):

    Ani s jedním, obojí jsou skvělé produkty. Bohužel ale nemáme možnost vyzkoušet každou kombinaci, já s Fénix 5 neměl problém ani s P20 Pro ani nyní s Mate 20 Pro

    A jakou verzi Android máte? Hodinky jsou nyní jen sportovní doplněk, funkce chytrých hodinek chybí. Notifikace jsou největší problém. Pokud pominu sportovní funkce je tato kombinace k ničemu (při ceně garminu to naštve).
    Poděkovat autorovi 1
  • @zdendymen já mám Forerunner 235 a Mate 9. Na Androidu 8 byl problém ten, že nedrželo bluetooth spojení pokud se ukončila aplikace Connect. Nyní mám Android 9 a vše běží jak má.
    Poděkovat autorovi 0
  • Měl jsem Android 8.1.0, teď Android 9.0 Pie, na obojím v pohodě.
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak vyřešeno (nefunkční notifikace). Jinak odpojování BT vyřešila vyjímka (Conncet musí běžet i na pozadi)

    Přímo od podpory Garmin

    1 – zkontrolujte nastavení v Connect Mobile v menu Nastavení->Oprávnění aplikace
    2 – dále zkontrolujte nastavení v Connect Mobile v menu Nastavení->Inteligentní oznámení
    3 – pokud je zde všechno správně otevřete hlavní menu telefonu
    4 – nahoře nad ikonkami aplikací je vyhledávací pole
    5 – do tohoto pole napište „Speciální přístup“ bez uvozovek a dejte vyhledat
    6 – telefon ukáže/vyhledá aplikaci s ikonkou se čtyřmi krychlemi/kostkami, na tu klikněte
    7 – v nově otevřeném okně vyberte Přístup k notifikacím
    8 – v dalším okně jež se otevře zapněte přístup pro Connect Mobile
    Poděkovat autorovi 1
  • Ahojte, tak díky zdendymen a jeho příspěvku vše opravdu funguje. Ničím neházejte a chemie HuaGarm se dostaví.
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 29. January
    OT: přístup k notifikacím po mně žádala aplikace Connect Mobile vždy když jsem ji někam poprvé instaloval. Pokud to někdo nepovolí, pak se nedivím, že mu to nejede... :smile:
    Poděkovat autorovi 0
  • @Jozef_HuaFan toto vlákno by chtělo taky uzavřít ne? Nebo chceš tvrdit že Garmin je něco víc než Honor band 4, když jsi diskusi zavřel? Garmin snad vyrábí nově Huawei?
    V sekci Honor band 4 se řešila otázka fungování telefonů Huawei s tímto naramkem.
    Zde se řeší fungování tel Huawei s hodinkami Garmin.
    Je v tom rozdíl?
    Divnej přístup.
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.