VoLTE

Zapnul jsem si VoLTE,ale při spojení hovoru se asi odpojí data,protože v tu chvíli nechodí zprávy mesengeru,whatsapu. Myslel jsem,že možná nemám novou SIM nebo aktivovanou službu. Dotazem na t-mobile jsem zjistil,že VoLTE funguje jen na telefonech zakoupených u t-mobile pokud máte jejich simku. Co to je zase za blbost? Máte někdo obdobnou zkušenost?
«1

Komentáře

  • Mělo by to být pouze. že musí obě zařízení podporovat VoLTE.
    Poděkovat autorovi 0
  • U T-Mobile a Vodafone je nutné zapnout VoLTE přes samoobsluhu , či operátora(u O2 je automaticky/mimo O2 Family), mít samozřejmě novější model SIM karty a přístroj, který technologii VOLTE podporuje (skoro všechny Huawei /Honor telefony z posledního roku) a po cca hodině od aktivace restartovat telefon - někdy nezobrazuje ikonu v horní liště, ale jednoduše se ověří hovorem se zapnutými mobilními daty - pokud i při hovoru zobrazuje typ sítě 4G,nebo LTE a lze při hovoru využít internet přes mob. data, tak je funkční.. Není nutné mít VoLTE na obou telefonech, ale samozřejmě je spojení hovoru pak rychlejší a zvuk kvalitnější..
    Poděkovat autorovi 0
  • Mám t-mobile a VoLTE jsem nikde nikde u operátora aktivovat nemusel.
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak potvrzeno.Pro využívání služby musíte mít zařízení zakoupené u t-mobile. Tak mě napadá,jestli to není protiprávní,vázat službu na zakoupení mobilu.
    Poděkovat autorovi 0
  • Takže další svinstvo. Ze strany T-mobilu bohužel skoro klasika. Zeptám se jinak - když si kvůli VoLTE koupím telefon u T-mobilu a pak přejdu jinam tak u jiného operátora zase nebude fungovat, je to tak, že ?
    Poděkovat autorovi 0
  • Já mám teda Honor 9 a Huawei P9 Lite 2017. Oba z volného prodeje, na obou Sim od T-Mobile, VoLTE funguje na obou.
    Poděkovat autorovi 0
  • Dobrý den, Milane, upřesněte mi prosím, jestli máte telefon zakoupený od nás? Aby vám totiž VoLTE v naší síti fungovalo na tomto modelu, musí být přímo z naší distribuce. Erich
    Tolik odpivěď Tmobile
    Poděkovat autorovi 0
  • No, oni kolikrát samotní "specialisté", kteří píšou tyhle odpovědi ani nevědí. Jedou prostě podle manuálu a tam mají napsáno, že musí být telefon z jejich distribuce... Na začátku jsi psal, že nevíš, jak je na tom tvoje SIM - jak dlouho ji máš? Řešil jsi výměnu SIM? U Vodafone si můžeš tuším každý rok bezplatně změnit SIM...
    Poděkovat autorovi 0
  • Řeším úplně stejný problém. Mám operátora VODAFONE novou SIMku a aktivovanou službu VOLTE. Mněl jsem telefon Honor Lite 9 (2018 volná distribuce), VOLTE mě na Vodafonu nefungovalo, tak jsem koupil Honor 10. Mám dvě SIMky jedna „O2“ ta jede přes VOLTE a druhá „ VODAFONE“ a ta nejde. Po měsíci dohadování s Vodafonem mně sdělili „ JE NÁM LÍTO. ALE VÁŠ TELEFON NEPODPORUJE NAŠE NASTAVENÍ VOLTE.“
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 10. July
    Tak já nevím. Mám telefon z volného prodeje a simku od Vodafonu a 4G mám i při hovoru. Než jsem si to aktivoval u oparatora tak mi to mizelo.
    Poděkovat autorovi 0
  • Co máš za telefon? Myslím si, že si operátor neví rady proč to nejde, tak po měsíci poslal SMSku, že telefon nepodporuje VOLTE Vodafonu.
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 11. July
    P20 lite. A když jsem se ptal u operátora jestli mi to bude fungovat s telefonem z volného prodeje, tvrdil mi, že ne.
    Poděkovat autorovi 0
  • Zítra se zastavím ve Vodafonu, aby vyzkoušeli mojí SIMku v jejich telefonu. Myslím že to není telefonem, že jim to taky nebude fungovat.
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 11. July
    Tak u Vodafone je to podle jejich stránek tak, že telefon musí být zakoupený u nich.

    https://www.vodafone.cz/volte/ - dole na stránce +Jaké telefony podporují VoLTE

    Na druhou stranu by to asi šlo obejít jejich apkou, nebo se prostě jenom sychrují pro případ, že by to u nějakého telefonu z volného prodeje nešlo...
    Jedině u Mate 10 Pro by mělo jít VoLTE Vodafone i na telefonu z volného prodeje.
    Poděkovat autorovi 0
  • @lotr_Mates U P20 PRO z volného prodeje mi VoLTE s Vodafone SIM taky funguje.
    Dále fungují 100% iPhony ať jsou odkudkoli :wink:
    Poděkovat autorovi 0
  • @misanekx Taky si myslím, že to mají jenom pro sychr...
    Nicméně, tobě se pak stáhlo dodatečně nějaké nastavení od Vodafone, viď? Taky mám na Mate10P jejich balíček nastavení vedle aktuální verze systému.
    Poděkovat autorovi 1
  • @lotr_Mates Ano, to jejich nastavení otravuje na nových telefonech co jedou na Androidu 8.0 a novější. (Možná pouze u Huawei)
    Dnes čekám na vyjádření Vodafone na moji včerejší stížnost, že toto "vylepšení" si dovolí vnutit i do telefonů, které nejsou zakoupené u nich.
    Poděkovat autorovi 0
  • Přesně vím, co dostaneš za odpověď:
    V rámci zkvalitnění služeb a abyste mohli využít telefonní přístroj naplno, Vám takto poskytujeme další slecifické služby, bez kterých by nemusel být chod telefonu správný.

    A pak něco v tom smyslu, že je to určitě v nějakých podmínkách, které přijímáš otevřením obálky se SIM kartou :mrgreen:
    Poděkovat autorovi 0
  • Pokud bude od nich vyjádření v tomto smyslu tak já jim řeknu svoje. A to, že u nich končím :smiley:
    Přece jen mám ještě SIM od někoho jiného a u Vodafone se na ceny té druhé nedostanu ani když jejich cenu vydelim deseti :smiley:
    Poděkovat autorovi 1
  • Jak jsem psal jinde, jestliže je VF schopný týden aktivovat druhou SIM pro sdílení dat a přes dva měsíce řešit problémy s internetem, tak to svědčí o kvalitě techniků a operátorů. Nehledě na to, že to vypadá tak, že jejich Call centrum včetně FB a e-mail. komunikace obhospodařují 3 lidé... Bohužel, jako jednotlivec si člověk přechodem jinam nepomůže.
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.