Nezjištěný průtok mobilních dat

Zjistili jste někdo někdy u telefonu Mate 10 Pro čerpání mobilních dat bez zaregistrování v čítači přenesených mobilních dat v systému? Konkrétně v sobotu 10.11 bylo podle čítače v mém mobilním telefonu přeneseno 602 MB mobilních dat. Podle aplikace Data monitor 603 MB dat. Po kontrole na můj tmobile (najednou nebyla data) jsem zjistil, že čerpání podle operátora dělá 1265 MB! Po zaslání emailu s dotazem na linku operátora (s přiloženými screeny aplikací) se ozval technik, který sice uznal, že je to podivné, ale oni trvají na tom , že to mají správně. Prý by hledal spíše problém u konkrétního telefonu, tedy na jeho podpoře. Jestli není chyba ve firmware telefonu. Je mi jasné, že nemá smysl kontaktovat servis, pošlou mne do háje. Máte někdo podobnou zkušenost? Přijde mi to jako dost těžký problém,, pokud telefon neví o tom, že protékají nějaká mobilní data systémem.

Komentáře

  • Nestudovala jsem to do podrobna, ale myslim, ze se mi neco podobneho taky uz stalo... Mam 1,5gb/mesic... A nejak jsem koukala pres Vodafone app, ze mam jeste asi pulku dat a vecer mi najednou prisla smska, ze mam uz jen 75% a pak i 90% vycerpano... A to jsem za cely den nedelala nic nestandardniho a z 90% jsem jen na WA a videa vetsinou stahuju az doma pres wifi... Nenasla jsem, ze by nejaka konkretni app sebrala tolik dat, proste to bylo divne... A podobne bych rekla, ze se mi to stalo vickrat, max cca 5x... Spise mi prijde, ze je to z nicehoz nic vic dat v jednom dni, nez ze by to bylo po troskach kazdy den a taky v tom nevidim pravidelnost...
    Poděkovat autorovi 1
  • Mně to kdysi udělala Google klávesnice, přenesla 10 GB za den...
    Poděkovat autorovi 0
  • Google zpravy nemam nainstalovane a kdyby mi to udelala klavesnice, tak si toho vsimnu, zarazilo by me to...
    Poděkovat autorovi 0
  • No problém je v tom, že žádný měřič dat nezachytil datovou komunikaci - ani ten systémový od výrobce, ani nezávislá aplikace. Je to jako kdyby data prošla mimo systém. Tedy podle domněnky operátora. V případě Google news ale systém komunikaci zachytil. To je ten rozdíl.
    Poděkovat autorovi 0
  • Hm, tak prvního ledna zmizelo 2.6 GB dat. Měřič dat telefonu nic!, ale Data monitor označil ten den, že system spotřeboval zmíněných 2.6 GB. Aktualizace na 9 to nebyla, je stejně přes data zakázána, byla tam již od Vánoc. Asi se toho telefonu zbavim. Nikdo nic podobného?
    Poděkovat autorovi 0
  • Takže hloubánim jsem zjistil, že ten den data tlf ukazují polovinu chybějících dát, tj systém spotřeboval 1.3 GB. Dalších 1.3 GB není, měřič telefonu mi ukazuje že jsem je ještě nepotřeboval. Ovšem operátor je jiného mínění...
    Poděkovat autorovi 0
  • Jo, mě loni operátor našel 38 GB spotrebovanych dát, přestože mobil, koupený nový, bez promazavani údajů našel jen 1,8 GB.... Dodnes se s nimi hádám.
    Poděkovat autorovi 1
  • Stejně mě hlava nebere, k čemu system potřebuje 1.3 GB dat. Ještě k tomu po Silvestru, kdy skoro celý den chrápu...
    Poděkovat autorovi 0
  • avenged napsal(a):

    Jo, mě loni operátor našel 38 GB spotrebovanych dát, přestože mobil, koupený nový, bez promazavani údajů našel jen 1,8 GB.... Dodnes se s nimi hádám.

    To ale byl operátor.. Tady mi to sedí s mým Data monitorem a operátorem a nesedí s měřičem data Mate 10 pro.. To mi přijde jako velice zvláštní..

    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.