Reklamace

upraveno 15. November 2018 v Huawei Nova 3
Koupila jsem Nova 3 a po 5ti dnech používání jsem ho dala reklamovat- přestal fungovat displej- horní polovina. Jsem z toho zklamaná a nevím co si o tom myslet! Jinak jsem byla spokojená.
«1

Komentáře

  • Asi smula na vadny kus,tohle se stava ale u vsech znacek,jinak je NOVA 3 opravdu super telefon a rozhodne bych ho vsem doporucil.
    Poděkovat autorovi 3
  • Kamoš ho nosil v zadní kapse džín a poodlepil se mu displej...Tam se prostě mobil nenosí .
    Poděkovat autorovi 1
  • Zdravim vás, potreboval by som radu.
    Už som tu na fóre zmienil že mám problém s dotykom dipeja keď je mobil položený napríklad na skle čiposteli a dokonca aj v držiaku v aute(to ma štve asi najviac), vtedy takmer vôbec nereaguje na dotyk horná polovica možno až 3/4 displeja, spodná časť sa trošku snaží ale tiež to nieje 100%né bohužiaľ u tohto kusu nepomohla ani posledná aktualizácia 108. Keď držím mobil v ruke alebo sa ho aspoň dotknem z boku funguje normalne, a aj keď je na nabijacke. A tak rozmýšľam nad reklamáciou.
    Ide ale o to ze mam ROZBITÉ ZADNÉ SKLO, mobil nikde nespadol a nemá teda ani žiadny tukanec na ráme, bol ale bohužiaľ nešťastne pritlaceny a to bol dokonca aj v obale. Bojím sa teraz toho ze mi reklamácia nebude uznaná na základe rozbiteho zadného krytu :neutral:

    Druhá možnosť, je taká že by som si to zadné sklo najskôr vymenil, tam sa ale zasa bojím toho ze reklamáciu neuznaju na základe zásahu do zariadenia :neutral: mohol by sa vyjadriť aj @Jozef_HuaFan prosím.

    Ako teda najlepšie postupovať?
    Poděkovat autorovi 0
  • Bohužel si myslím, že jakékoliv mechanické poškození je důvod pro zamítnutí reklamace. Je i možné, že jestliže tlakem prasklo zadní sklo, mohl se displej klidně uvnitř někde odlepit a potom je to jasné.
    Poděkovat autorovi 0
  • bambisbambis  
    upraveno 21. November 2018
    To by som samozrejme bral, ale v tom prípade by nefungoval ani keď sa ho dotknem alebo keď ho držím v ruke, alebo by aspoň blbol...
    Okrem toho tu myslím bolo ešte pár ľudí ktorím tiež aktualizácia nepomohla, takže to bude asi problém viac zariadení...
    Poděkovat autorovi 0
  • Bude zalezet na technikovy , ktery to bude posuzovat. Pokud ti , ale bude menit displej tak leze do mobilu a ten kryt muze prasknout cely. Proto si myslim , ze ti to neuznaji.
    Poděkovat autorovi 0
  • @bambis a před tím nešťastným tlakem ten displej fungoval normal?
    Poděkovat autorovi 0
  • To bohužiaľ neviem, taký som ho už kúpil :blush:
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 24. November 2018
    Dobrý den, tak hlásím že reklamace proběhla tak, že mě vyměnili mobil za nový. První reklamace se jim problém neprojevil. A teď je vše v pořádku i po aktualizaci.
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak hlavne ze to vse dobre dopadlo :wink:
    Poděkovat autorovi 0
  • Ohohooo, tak to je moc dobře a teď už zase bude jen dělat radost!
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak som dal včera mobil na reklamáciu, nahral som video s problémom dotiku do mobilu, uvidíme teda ako sa k tomu servis postavy :smile:
    Poděkovat autorovi 0
  • Nakoniec to do sviatkov stihli :smiley:
    Reklamácia: uznaná
    Závada sa prejavila a bola odstránená výmenou vodného dielu.
    Vymenili displej, vyzerá to tak ze aj z hliníkovým rámom v rámci ústretovosti bol vymenený aj zadný kryt batérie :smile:
    Takže super, mám zasa krásny nový a funkčný superfón. :+1:

    Už som sa stihol aj prihlásiť do Beta A9
    Poděkovat autorovi 1
  • Tak to gratulace,uprimne, moc jsem tomu nevěřil, že ti to uznají.
    Poděkovat autorovi 0
  • Dikes, aj ja som mal strach ze to zamietnu, ale za skúšku to rozhodne stálo, už som sa ale nevedel dočkať kedy príde správa že si môžem ísť pre telefón.
    Namiesto N3 som používal svoju P9 co je síce stále super fon, no NOVA 3 je už zas niekde inde a opar rokov v predu...
    Poděkovat autorovi 0
  • @bambis to je parada, ze ti to uznali :wink:
    Poděkovat autorovi 0
  • Chci se jen zeptat, funguje někomu ve fotoaparátu ten 3D efekt? Já když na něj kliknu, tak se mi vypne fotoaparát na plochu, po opětovném puštění se celý fotoap. zablokuje.
    Poděkovat autorovi 0
  • Mr.OizoMr.Oizo  
    upraveno 3. January
    Mám to tak stejné jedu stále na A8. Po volbě 3D to skočí do plochy a po znovu otevření tam zůstanou podmínky kdy nejde potvrdit ani další ani zrušit jen návrat opět na plochu. Založil jsem samostatné téma zde by to zaniklo. https://huafan.cz/discussion/7215/chyba-fotoaparatu-funkce-3d-panorama?new=1
    Poděkovat autorovi 0
  • Já teda tenhle problém s 3D panoramou nemám, ale může mi někdo vysvětlit k čemu to je a jak to udělat? Asi jsem zabržděná, ale absolutně to nechápu a nezvládám udělat :D
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.