Softvérová výrobná vada všetkých mobilov tohto typu - Vyhadzovanie SD kariet!

Ján008Ján008  
upraveno 9. December 2018 v Huawei Mate 20 lite
Dňa 22.10.2018 sme si v O2 zakúpili rovno dva kusy týchto mobilov. Samozrejme sme si kúpili aj nové kožené púzdra a hlavne aj nové rýchle SD karty (128GB SanDisc Ultra micro SDXC UHS-I A1). Hneď v druhý deň ráno prvý mobil hlásil: Chyba karty SD - Karta SD poškodená, vymeňte ju. Druhý mobil sa rovno sám reštartoval, pričom neskôr ešte v ten deň začal ukazovať tú istú chybovú hlášku, ale to neustále pravidelné samovoľné reštartovanie mu zostalo. Samozrejme sme vyskúšali všetko možné, ako formátovanie SD kariet v PC, tak ako aj v mobiloch, ako aj výmenu za iné SD karty s rôznou kapacitou úložiska, ale všetko zostalo pri starom, pričom podotýkam, že všetky SD karty sú plne funkčné na iných prístrojoch. Vždy po reštartoch určitú dobu SD karty fungujú, ale neskôr ich systém vylúči ako poškodené... Po štyroch dňoch sme nakoniec obnovili mobily do stavu, v akom vyšli z továrne. No, žiaľ nič nepomohlo. Tak teda na druhý deň, po piatich dňoch od zakúpenia sme mobily dali reklamovať v Nitre (HM Tesco Galéria). Na vybavenie reklamácie sme čakali tri týždne. Jeden z mobilov bol už na prvý pohľad z vonka poškodený - bol zo zadu ako aj na bokoch poškriabaný, a bolo na ňom vidieť známky neodborného rozoberania v "odbornom" servise v Bratislave. Samozrejme sa nám to nepáčilo, ale bolo povedané predajcovi O2, že teda ak už mobil bude pracovať bezchybne, tak sa s týmito poškodeniami vyrovnáme... V protokole obidvoch mobilov sa uvádza: Zariadenie spĺňa podmienky a predpoklady pre záručnú opravu. Prejavené vady boli odstránené výmenou náhradných dielov. Zariadenie bolo v súlade s požiadavkami výrobcu otestované a aktualizované na najvyššiu dostupnú verziu softvéru. Na prvom mobile vraj bol vymenený diel: "SNE ZÁKLADNÁ DOSKA DUAL RKR", a na druhom mobile vraj to isté, ale navyše: "SYSTÉMOVÝ MODUL" a "SNE ZADNÝ KRYT MODRÝ RKX". Už z toho je hneď každému jasné, že v tom "odbornom" servise sú naozaj odborníci! Nuž, ale toto sa nám úplne potvrdilo, keď sme doma zasa začali mobily ťažkopádne odznova nastavovať, aj keď už o niečo rýchlejšie, lebo sme si ich pred tým zálohovali... Hneď sme zbadali prvé klamstvo vyjadrenia "odborného" servisu o aktualizácii mobilov na najvyššiu dostupnú verziu softvéru - ten bol na obidvoch mobiloch úplne základný z výroby! A potom, večer v ten istý deň - presne tie isté problémy, ako na začiatku!!! Tak zasa po piatich dňoch od prebratia reklamovaných mobilov sme ich dali na reklamáciu, ale už s tým, že keďže urobili hrubý zásah do úplne nových mobilov, pričom výsledok ich "odbornej" práce je len akurát znehodnotenie týchto úplne nových mobilov - žiadame o výmenu za úplne nové mobily, alebo odstúpenie od zmluvy!... Keďže sme až teraz úplne zbadali, že je s týmito mobilmi naozaj niečo vážne v neporiadku, tak sme hľadali na webe nejaké informácie ohľadom problémov s mobilmi tohoto typu. No vôbec nič sme nenašli, a asi sme prvý na Slovensku, čo píšu takúto recenziu ku týmto mobilom... No, ale nie tak tomu je v Nemecku! Tam už je veľa potvrdení tohoto problému, lebo na ich trh prišli tieto mobily skorej, a aj si do nich kupujú SD karty, čo u nás je to zriedkavé pri internej pamäti 64GB, alebo ešte vo vyšších kapacitách vnútornej úložnej pamäte. Takže je už dávno jasné pre mnohých, že tieto mobily majú výrobnú softvérovú vadu, kvôli čomu v krátkom časovom úseku rozposlali už viaceré nové aktualizácie na vyriešenie týchto problémov, no zatiaľ sa im v tom zjavne nedarí. Samozrejme sme pochopili, že prečo tieto mobily nemajú v mnohých obchodoch, resp. prečo boli stiahnuté z predaja, a predávajú sa len po pár kusoch, aby pre nás - klientov - nebol veľmi nápadný úbytok týchto mobilov na trhu... Všetky zainteresované kruhy to vedia - na čele s výrobcom značky HUAWEI. Je to absolútne neférové a určite aj protizákonné, lebo nás klientov tým klamú a zavádzajú, lebo si kupujeme od nich tovar, ktorý nie je od začiatku plne funkčný, a teda nespĺňa deklarované technické parametre! Keby jasne a čestne vyhlásili, že je tam takýto problém, a že sa na odstránení už intenzívne pracuje, tak by boli ľudia určite kľudnejší, že to je len otázkou času... Ale oni sa snažia naťahovať čas s falošnými opravami a tým neúmerným časom reklamácií, pričom vám tovar vrátia v dezolátnom stave jak z vonka, tak aj z vnútra!!! A nakoniec, ako sa to stalo aj nám - 5.10.2018 nám prišiel už prvý mobil z druhej reklamácie - ten, čo nebol po ich "oprave" aj z vonka poškodený - s týmto výsledkom:"Odôvodnené zamietnutie reklamácie, popisovaná závada sa neprejavila". Je jasné, že nás to dosť rozčúlilo, lebo aj dotyčný predajca bol voči nám absolútne arogantný, pričom sme okamžite mobil na mieste dali na tretiu reklamáciu z toho istého dôvodu, ako bola reklamácia prvá a druhá! Teraz čakáme, v akom stave príde z druhej reklamácie druhý mobil. Aby si mohol toto každý osobne zistiť, tu je link na Nemeckú stránku: https://www.android-hilfe.de/forum/huawei-mate-20-lite.3420/sd-karte-lesefehler-obwohl-speicherkarte-funktioniert.891918.html
Kvôli zjednodušeniu sem pridávame kópiu celej stránky tohoto Nemeckého fóra, ale samozrejme odporúčame to pozrieť on-line:
_____________________________________________________________________________________________________________________________
(Nemecký originál odstránený - jeho strojový preklad viď nižšie)
_____________________________________________________________________________________________________________________________

Týmto žiadame zástupcu firmy HUAWEI o čestné a seriózne vyjadrenie sa ku tejto záležitosti, lebo doteraz sme žiadne vážne problémy s výrobkami tejto značky nemali, pričom sme majitelia viacerých ich rôznych prístrojov. Výrobky zn. HUAWEI sa nám páčia, a nechceme nič iné, len aby sme za naše peniaze dostali to, za čo sme si zaplatili. To znamená - úplne nové, nerozoberané a znehodnotené a pritom stále vadné, nefunkčné mobilné telefóny, o ktorých odborný autorizovaný servis v Bratislave - po ich doničení z vnútra, ako i z vonka ešte dáva vyjadrenie, že sú úplne v perfektnom stave - hádam v lepšom, ako keď vyšli z továrne, a že vraj: "Odôvodnené zamietnutie reklamácie, popisovaná závada sa neprejavila". Dúfame, že táto záležitosť bude vybavená k našej spokojnosti, a nebudeme musieť upútavať pozornosť majority formou masmédií, alebo aj prípadne úradov a inštitúcií na to akreditovaných...


2018-12-03 10_53_25-Huawei - Live Chat.png
1173 x 807 - 48K
Screenshot_20181122-090717.jpg
1080 x 2340 - 704K
Screenshot_20181122-215723.jpg
1080 x 2340 - 591K
Screenshot_20181122-215729.jpg
1080 x 2340 - 470K
Screenshot_20181123-174514.jpg
1080 x 2340 - 374K
Screenshot_20181123-200420.jpg
1080 x 2340 - 567K
Screenshot_20181123-201724.jpg
1080 x 2340 - 455K
Screenshot_20181123-203910.jpg
1080 x 2340 - 432K
«13

Komentáře

  • upraveno 11. December 2018
    Dobrý den, pošlete mi prosím podklady na email jozef.cmar@huawei.com, nechám to prověřit odpovědnou kolegyní. Ideálně tam prosím napište IMEI obou telefonů, pokud k tomu třeba naskenujete protokoly ze servisu (nebo alespoň přidáte jejich čísla případně fotografie), bude to fajn. Určitě to dokážeme zdárně vyřešit.

    PS: sám jsem dosud používal Mate 20 lite bez paměťové karty, ale teď jsem si tam kartu dal a budu to sledovat. Žádné stahování telefonu z prodeje ale neprobíhalo ani neprobíhá, to vás mohu ujistit :smile:

    11. prosince 2018` - doplňuji aktuální informace - vyzkoušeli jsme v práci několik kusů Mate 20 lite a paměťové karty různých výrobců s různou kapacitou a chyba se nám neprojevila. V lednu 2019` se objeví aktualizace, která chybu odstraní u uživatelů, kterým se objevila. Podněty autora tohoto tématu na práci servisu prověříme.
    Poděkovat autorovi 1
  • No tak problém s SD kartou mám aj ja
    Poděkovat autorovi 1
  • Hlásil jste to nějak, řešil jste to nějak? Jak se problém projevuje? Nejsem jasnovidec, těžko k tomu něco říct bez nějakých doplňujících informací :smile:
    Poděkovat autorovi 0
  • Presne to isté chyba karty SD, sim karta poškodená s tým rozdielom že som to nikam neposielal.
    Poděkovat autorovi 1
  • Tiež som majiteľom tohoto mobilného telefónu zhruba mesiac a tak isto mám problém s "poškodenou SD kartou podotýkam že je nová (SANDISK ULTRA MICROSDHC 32GB 98 MB/S A1 CLASS 10 UHS-I). Neviem si to vysvetliť a dosť ma to štve, dúfam že nejaký update to vyrieši. Ak by sa medzi tým našlo nejaké riešenie, prosím o zdieľanie.
    Poděkovat autorovi 1
  • upraveno 7. December 2018
    Zkoušeli jste formátovat karty přímo v telefonu? Pokud je karta formatovana třeba ve čtečce na PC tak to může dělat i to. Případně otestujte nějakou menší kartu než zrovna 128Gb. Velké karty mají jiný zápis a opravdu může být problém, že telefon si s kartou díky tomu nerozumí a může to opravit nějaká aktualizace.

    Edit: teď koukám, že @r3d0x už malou kartu zkoušel. Tak ještě vyzkoušet to formátování přímo v telefonu.
    Poděkovat autorovi 0
  • Ján008Ján008  
    upraveno 9. December 2018
    Hore to je všetko napísané, len treba pozornejšie čítať, ako aj dať si tú námahu a ísť na tú Nemeckú stránku, a kto nevie po Nemecky, tak použiť Google prekladač... Ale keby sa niekomu nechcelo, tak odpoveď pre "misanex" - áno, všetko to bolo viacnásobne odskúšané u viacerých majiteľov Mate 20 Lite, a áno, všetci dúfame, že to nejaká ďalšia aktualizácia systému vyrieši, no navyše my riešime aj ZBYTOČNÉ poškodenie nových mobilov samotným certifikovaným a autorizovaným servisom v Bratislave (ESC sk s.r.o.), lebo toto je jednoznačne chyba SOFTVÉRU a NIE HARDVÉRU, a tak isto - ako aj ich klamaním a zavádzaním klientov, teda nás, lebo mobily od nich odišli vraj opravené, no boli akurát tak v horšom stave ako pred tým, a s tým istým problémom, ktorý sa prejavil ešte v ten istý deň na obidvoch mobiloch, no navyše v ešte horšom stave, lebo sa odpájanie SD kariet začalo prejavovať už aj vtedy, keď sme mobily dali na nabíjačku... A navyše intenzita, teda čas medzi jednotlivými hláškami systému sa stále skracovala, tak sme museli mobily stále častejšie reštartovať, pričom jeden z mobilov sa pre istotu radšej reštartovával aj sám - čo už aj bolo súčasťou prvej reklamácie...
    Doplňujeme (link) na aspoň jednu z množstva recenzií na to servisné stredisko v Bratislave, ktorej starý názov bol: "PPI ETC Slovakia", teraz: "ESC sk s.r.o." : https://androidportal.zoznam.sk/2013/08/ppi-sk-servisne-stredisko/
    Poděkovat autorovi 0
  • Pravda, moc jsem to nečetl. Jen jak někde vidím chyba karty tak si vždy vzpomenu na to formátování. Z PC to totiž blblo dost často. Tak hlavně ať se zadari nějak vše uvést do pořádku a slouží
    Poděkovat autorovi 1
  • tube  
    upraveno 8. December 2018
    Se Sandiscem jsem měl problémy i na P9 lite (SanDisk MicroSDXC 64GB Ultra Android Class 10 UHS-I). Od té do by co jsem koupil mSD kartu Samsung EVO (Samsung MicroSDXC 64GB EVO Plus UHS-I U3) jede normálně. P9 lite mám už jako sedundérní, ale problém se mi již nevyskytl a je to rok a třičtvrtě.
    Zkoušel někdo i jinou značku, než zmíněný Sandisc? Mi se totiž v P9 lite co půl roku ohlásila chyba karty a už dva dny předtím jsem měl problémy s načtením některých fotek a MP3.
    Poděkovat autorovi 0
  • Ján008Ján008  
    upraveno 9. December 2018
    Keby tento mobil HUAWEI MATE 20 LITE podporoval výslovne len SD karty od Samsungu, tak by fy.HUAWEI musela paradoxne podporovať jedného zo svojich hlavných konkurentov, a teda úvaha, či rada od "tube" - sa vlastne sama sebou už len z tohto jediného dôvodu stáva nelogickou... Skôr sa domnievam, že zhodou dobre načasovaných náhodných okolností došlo k aktualizácii systému na mobiloch HUAWEI P9 LITE, a teda k odstráneniu tohto problému, alebo ak tento problém nebol tak rozsiali - ako u mobilov MATE 20 LITE - tak to mohla byť náhodou akurát chyba tejto jednej SD karty, lebo samozrejme, medzi všetkými výrobkami sa zákonite nachádzajú aj výrobky defektné... Problém, a to nie náhodný to začne byť, ak množstvo takpovediac - nepodarkov - začne byť rozsiahli a markantný...

    (EDIT: Druhá polovička príspevku vymazaná kvôli nespokojnosti p. Jozefa Cmara. Keďže to bola iba nezáväzná úvaha, nemáme žiadny problém to odtiaľto odstrániť...)
    Poděkovat autorovi 0
  • Ján008Ján008  
    upraveno 9. December 2018
    Aby bolo ľahšie pre každého prečítať si z Nemeckého fóra, o čom tam užívatelia píšu svoje rovnaké skúsenosti ohľadom "vyhadzovaní" SD kariet systémom mobilov Huawei Mate 20 Lite - prikladám sem preklad radšej rovno aspoň v tom rozsahu, v akom to preložil Google prekladač - absolútne bez žiadnych mojich dodatočných úprav a korekcií, aby ma náhodou nejaký "odborník" na gramatiku a preklad z Nemeckého jazyka nemohol napadnúť, že to či ono by malo byť inak preložené... Takto si to každý sám môže overiť... Dúfam, že každému bežnému normálnemu človeku to bude dostačujúce a týmto tiež pomôžem každému rýchlejšie sa dostať k relevantným informáciám k danej téme...
    (EDIT - zbytočnosti kvôli prehľadnosti - vystrihnuté)

    _________________________________________________________________________________________________________________
    Chyba čítania karty SD, aj keď pamäťová karta funguje

    Diskutujte o téme "Chyba čítania karty SD, aj keď pamäťová karta funguje" vo fóre "Huawei Mate 20 Lite Forum".

    Gerd2, 18.10.2018 # 1
    Nechajte spoločnosť Huawei Mate 20 pamäť s pamäťovou kartou SD (SANDisk) s kapacitou 128 GB rozšírená a to správne (namiesto inej inštalovanej SIM karty).
    Po niekoľkých fotografiách sa objavilo chybové hlásenie, SD karta sa nedá prečítať a mala by som ju naformátovať. Myslel som, že mám len zlomený SD kartu, vybral kartu a zabudoval do môjho notebooku, tam by si mohol správne prečítať. Mal samozrejme ešte zlé pocity a ďalšiu pamäťovú kartu (teraz Samsung) s rovnakou kapacitou. Bohužiaľ, pravidelne dostávam karty čítať chyby znova. Znova môžete ľahko prečítať kartu z bežného počítača. Zaujímavé je, že ak telefón nedokáže čítať kartu a potom sa znovu spustí, môže znova získať prístup k karte.
    Bottomline: Zdá sa mi, že to je hardvér mobilného problému .. Má niekto podobný zážitok? Akákoľvek rada? Ak pošlem mobilný telefón spoločnosti Huawei na kontrolu a opravu, stáva to dosť veľké úsilie, a preto by som sa touto otázkou rád prediskutoval. Ďakujem!

    JamesBott, 20.10.2018 # 2
    konferenciér
    Nemám matematika 20, na účely chyby obmedzenia karty SD prvú skúšku pre "správnu funkciu" a "falošný".
    "C't" má dobrý nástroj na kontrolu. Nevýhoda: pri 128 GB test trvá dlho. Čo bude rýchlejšie: ak máte ešte kartu 16 GB alebo 32 GB - s ňou pracujte. Stačí, ak chcete vylúčiť kartu ako zdroj chyby.
    Ak otestujete 128 GB a "skutočné" zaberie 128 GB a prejde test bez chýb - potom môžete prejsť z chyby v telefóne.

    stadler5, 20.10.2018 # 3
    Členom Android-Help.com
    Problém som synonymom Mate Mate 20 lite. Karta SD je inak v poriadku. Je 64 GB. Myslíš, že čas je skôr softvérovým problémom.

    JamesBott, 20.10.2018 # 4
    konferenciér
    Som priateľom "skutočných" testov. H2testw
    Vyskúšajte SD kartu a máte spoľahlivé a zrozumiteľné výsledky.
    Ak "h2testw" hovorí, že karta je v poriadku - chyba leží v telefóne.
    Ak budem mať druhú kartu na porovnanie, chyba je ľahko obmedzená.

    Gohse1988, 24.10.2018 # 5
    Členom Android-Help.com
    Túto chybu som raz dostal. Ale potom odišiel sama od seba a odvtedy je to ticho a takýto problém už nebol. Ale to bude stále sledovať.Denke je to viac softvérového problému alebo chyby

    STReck, 25.10.2018 # 6
    Dobrý deň v kole,
    ahoj Gerd2, mám rovnaký problém s mojím novým Huawei Mate 20 Lite (SNE-LX1), ale majú iba 32 GB kartu. Vybral som to kvôli SD karte pre obrázky.
    Mám Mate ako zmluvu, po 1 dni som dostal správu "SD karta je rozbitá, nie je čitateľná", potom som skúšal dve karty, vždy rovnakú chybu. Zároveň telefón zmení umiestnenie hlavnej pamäte na "Vnútornú pamäť" a spustí sa. Prvá karta bola v mojom P9 2 roky bez problémov.
    Potom som zavolal svojho poskytovateľa, nedokázal to vysvetliť, telefon bol vymenený a včera som uviedol do prevádzky nový. Rovnaký opäť včera večer, po 1-2 hodinách príde chybové hlásenie, kúpil si novú kartu a formátoval to isté. Tak zavolajte znova, nemôže to vysvetliť, jediný spôsob by bol poslať telefón Huawei. Teraz však chcem trochu počkať, softvér sa dnes aktualizoval.
    Už niekto našiel riešenie, ale určite sa vyskytne v mnohých.
    Má niekto od spoločnosti Huawei číslo služby?
    Počkajte na riešenia.
    stefan

    Schmalzstulle, 28.10.2018 # 7
    Nuž, potom som mal šťastie, mám 32GB kartu vnútri, moje Huawei Mate Light, pamäťová karta nevyžiadaná vymazaná / naformátovaná. Chceli počuť hudbu a karta bola prázdna. Musím povedať, že som kartu predtým v inom smartphone a dal ju unformatted v kamarátovi. Možno dokonca formátovať kartu na inom smartfóne s Androidom.

    STReck, 28.10.2018 # 8
    @ Blight Snažil som sa to s 3 kartami, bez úspechu. Zavolal som službu Huawei v piatok, bolo veľa hlásených a problém je známy, bolo by to "vývojári" hľadať riešenie! Zanechal som môj e-mail a ja by som dostal správu, potom by nasledovať aktualizáciu systému., Mal by som používať telefón v čase bez SD karty! Potom sa pozrime, čo vyvíjate ......
    Ak niečo získam, budem vás kontaktovať tu!

    nobby50, 28.10.2018 # 9
    Skvelé výhľady. Chcel som, aby som získal 29 lite a vyriešil ma Mate 9. Asi budem čakať

    black-mk3, 12.11.2018 # 10
    Ahoj, na dva dni som tiež Mate 20 Lite, nahradil môj Mate 10 Lite.
    Teraz máte po dni rovnakú chybu so SD kartou.
    Karta má chybu, prosím ju naformátujte!
    Samozrejme, že bude rozpoznaný v počítači, ale musí byť skontrolovaný a opravený podľa Windows.
    Takže karta formátovaná a vložená, nie o 24 hodín neskôr, rovnakú správu.
    Po reštartovaní karty Mate 20 sa karta znovu rozpozná.
    Je to 64 GB SanDisk Gold.
    Dúfajme, že Huawei čoskoro urobí niečo.

    vishário, 19. novembra 2018 # 11
    So mnou je rovnaký problém. S dvoma teraz vyskúšanými novými SD kartami s kapacitou 64 GB, dostanem po určitom čase chybu, karta SD je prerušená. Po reštarte zariadenia prejdite znova.
    Zdá sa, že je čoskoro aktualizácia firmvéru: Firmware Update 130 pre Huawei Mate 20 lite k dispozícii [OTA] - Huawei.Blog
    V zriedkavom changelogu nečítavam žiadne fixné chyby karty SD, ale možno sme šťastní :)

    black-mk3, 19.11.2018 # 12
    Takže s mojím bol pravdepodobne táto aktualizácia v sobotu večer.
    Ale nič nezmenilo!
    Ďalšie chyby boli opravené, bolo to v detailnom pohľade

    Muetze45, 23.11.2018 # 13
    Ahoj všetci. Som tiež "obeťou" tohto problému. Mať dva Mate 20 Lite. Obaja 1und1. Dodané v septembri alebo októbri. Keď som povedal Huawei, pravdepodobne nie sú ovplyvnené všetky kópie, ale presne to nemožno povedať. že solve'm zvedavý a dúfam, že tento problém Kde správa vlastne ani nemôže v skutočnosti je, ako sa zdá .... Robím reštarte sa opäť detekovaný karty ... K dispozícii sú všetky dostupné súbory a to všetko príde správne. .. Až do nového chybového hlásenia...

    HandyII, 24.11.2018 # 14
    Dobrý večer komunita,
    Mám problém: SD 128 v svetle Huawai P20 Mate ...
    ak mám fotky z. B. printtest (App) download, nie sú zobrazené na SD karte, hoci som uviedol v záložke Settings SD card! Okrem toho môžem žiadne fotky v štáte zriadiť "Čo app", ktorá pochádza z karty cudzincom a vidím obrázky na čo je stav app rozmazané!
    Podobne nemôžem prenášať fotografie z galérie na kartu SD? ;-) alebo neviem, ako to funguje! -
    môj priateľ má Samsung, pretože všetko funguje dobre!
    Ďakujeme vopred za vašu pomoc ...

    Karia, 25.11.2018 # 15
    Hello ... majú tiež tento problém s pamäťovou kartou ... púhych 64 GB ..then 32 gb ... a potom celý nový objednaný 128 gb ..immer rovnaká chyba ... SD karta chybná ..nach menej ako dva týždne, majiteľ tohto mobilného telefónu, poslaný späť ... veľmi nepríjemné ... je môj tretí Huawei, pretože som naozaj spokojný s touto značkou ... ale tak ... nechápem to, ak je po aktualizácii došlo k chybe. .. ste si niečo všimli?

    AndroidE1234567, 25.11.2018 # 16
    Mám túto príčinu s informáciami, ktoré je poškodená SD karta (128 GB), môže niekoľkokrát prečítať. Keďže som zmenil vnútornú pamäť na SD kartu, mali som rovnaké nastavenie na vnútornej pamäti. Docela nepríjemné po určitom čase, pretože musíte reštartovať znova a znova, aby sa funkcia stala aktívnou. Napriek aktualizácii 130er sa stále vyskytuje chyba. Huawei by mala čoskoro uverejniť samostatnú aktualizáciu.

    Avisaia, 25.11.2018 # 17
    Ahoj a dobrý večer,
    Vlastním Mate 20 Lite aj od začiatku októbra, bohužiaľ s rovnakou chybou.
    Pre mňa bolo celkom tri karty 128 GB.
    V skutočnosti sa zdá (podľa spoločnosti Huawei Service) problémom so softvérom.
    Len krát je číslo služby: 0800-77886633
    Telefón bol odoslaný a vrátil sa s novou základnou doskou - chyba bola stále tam.
    Potom, čo som znova zavolal na Huawei, bolo mi tiež povedané, že ide o softvérový problém, ale na ceste by to malo byť aktualizácia.
    V skutočnosti pred niekoľkými dňami / len týždeň prišla aktualizácia.
    Aby som nepoužil inú SD kartu nepoužiteľnú, to sa mi stalo, znova som zavolal Huawei. Počas tohto rozhovoru som bol tiež potvrdený, že tento problém je známy a vývojári by na ňom pracovali.
    Na rozdiel od druhej výzvy som tentoraz nebol nazývaný opravou.
    V druhej výzve mi bolo povedané, že Build Nr by sa zmenil, aby si uvedomil, že ak by číslo Build na posledných troch číslicach skončilo s 201 (teraz označím vyhlásenie za sporné)
    A áno, mal by som ovládať telefón bez SD karty
    Na moju otázku, kto by ma nahradil tri karty SD, nanešťastie som nedostal odpoveď, aj keď chyba je 100% v Huawei

    SomeUser, 26.11.2018 # 18
    Na moju otázku, kto by ma nahradil tri karty SD, nanešťastie som nedostal odpoveď, aj keď chyba je 100% v Huawei!
    Nebojte sa, je veľmi nepravdepodobné, že sú SD karty skutočne poškodené. Jednoducho ju preformátujte na počítači alebo, ak sú dôležité dáta, otvorte príkazový riadok (cmd) a zadajte príkaz "chkdsk / F".
    Mám rovnaký problém s mojím Huawei Mate 20 lite. 2 kusy z rôznych šarží a stále rovnaký problém.
    Oficiálna podpora spoločnosti Huawei mi potvrdila, že ide o softvérovú záležitosť a čoskoro bude opravená.
    Aktualizácia: Spoločnosť Huawei objasnila, že úsilie o vyriešenie problému aktualizácie zlyhalo. Všetky zariadenia s chybou je potrebné opraviť.

    Naposledy upravil: 27.11.2018
    Takže som opäť zavolal zákaznícky servis.
    Zamestnanec bol priateľský a postaral sa o seba.
    Musím zariadenie vrátiť a potom nemám na výber, ale počkať (7-10 dní).
    Nádej zvyčajne zomrie naposledy.
    Ak to stále nefunguje, pravdepodobne to bude asi ako bude pokračovať (zmena zmluvy alebo čokoľvek vyjde)
    Po prijatí zariadenia z druhej opravy hlásem, ako alebo čo sa stalo

    Tourett0, pondelok v 11:40 # 20
    Ahoj všetci,
    Práve som napísal s podporou. Tu bolo vyhlásenie, že pracuje na aktualizácii.
    Pozrite si prílohu: 2018-12-03 10_53_25-Huawei - Live Chat.png
    _______________________________________________________________________________________________________________
    Poděkovat autorovi 0
  • Ján008Ján008  
    upraveno 9. December 2018
    Pridávame ďalší dôkaz o výrobnej systémovej chybe MATE 20 LITE. Tuto dávame link na originál stránku HUAWEI vo Veľkej Británii, kde tamojší predstavitelia a zástupcovia tejto značky ÚPLNE UZNÁVAJÚ A OTVORENE - BEZ OBALU RIEŠIA TENTO PROBLÉM S KLIENTMI. : https://uk.community.huawei.com/mate-20-series-20/mate-20-lite-all-sd-cards-appear-as-damaged-680/index2.html#
    Tuto tiež dávame kópiu celej dvoj strany:
    ________________________________________________________________________________________________________________
    (EDIT - Anglický originál odstránený)
    Poděkovat autorovi 0
  • Dali sme tu všetko aj s prekladom, no nakoniec sa uložila iba časť originálnej kópie webovej strany, a celý preklad už nezobralo vôbec... Preto odporúčam každému si to osobne preložiť a prečítať... Všetko bude z toho každému úplne jasné...
    Poděkovat autorovi 0
  • Myslím si že není nutné sem otrocky psát kilometry překladu s Německa (už ten první stačil), problém prověříme a uvidíme.
    Poděkovat autorovi 0
  • Predtým som mal P9 a s ním problémy s GPS a s pádom percent batérie . Na nete som cital, že som nebol rozhodne sám. Teraz mám mate 20lite a znova, ako čítam, miestom sám, kto má problém s pamäťou kartou. Nieje to síce žiadna katastrofa, ale už nieraz mi vyhodili hlášku o vadnej karte.
    Poděkovat autorovi 1
  • Ján008Ján008  
    upraveno 9. December 2018
    Keby sme my vedeli, že budeme mať s týmito mobilmi takéto problémy, tak by sme ich určite rovno vrátili O2, keďže sme ich kúpili cez internet... Ale preto, že sa nám tak páčili, a aj stále páčia, dali sme ich na reklamáciu, lebo nás sám predajca uisťoval, že to je softvérový problém a preto to bude rýchlo a bez problémov vybavené... Keď sme prišli konečne po troch týždňoch pre akože opravené mobily, sám predajca sa nemálo čudoval, čo to s tými mobilmi v servise urobili, a keby to vedel, určite by nám poradil radšej tie mobily vrátiť... Mali sme ich len predsa päť dní, takže by to išlo veľmi ľahko... Týmto odporúčame každému - ak môžu, vráťte mobily ihneď predajcovi, a tým ostatným radíme - nedávajte mobily do žiadnej opravy, lebo ich tam aj tak neopravia - akurát tak poškodia. A ak aj nie na prvý pohľad, alebo by to vidieť ani nebolo, no telefón už raz rozobratý - už nikdy nebude nový! Však každý veľmi dobre vie, že keby chcel kúpiť od niekoho nejaký mobil, a bolo by mu povedané, že už bol v servise jeden, alebo aj viackrát rozoberaný, tak hodnota takéhoto prístroja tým pádom klesla na hodnotu - "PRAKTICKY NEPREDAJNÉ", a takýto mobil by určite nekúpil - možno akurát za cenu, za ktorú by ho zasa predávajúci nepredal, teda za predpokladu, ak by nebol ten mobil kradnutý... Radšej čakajte, ako sa ten problém hádam nejakou aktualizáciou odstráni, a pozor: nepoužívajte do vtedy žiadnu SD kartu v mobile, lebo podľa vyjadrenia zástupcov spoločnosti HUAWEI v Anglicku hrozí v takom prípade - úplné a nenávratné poškodenie SD kariet samotným mobilným telefónom...
    Poděkovat autorovi 0
  • Jak už jsem zmínil v předchozím komentáři, situaci příští týden prověříme. Nicméně prosím trochu méně hysterie, v tuto chvíli je zbytečná.
    Poděkovat autorovi 0
  • Ján008Ján008  
    upraveno 9. December 2018
    Nič v zlom pán Cmar, ale mohli by ste nám všetkým ukázať tú časť nášho príspevku, ktorá je podľa Vás - HYSTERICKÁ? Hádam nemyslíte vážne, že naše rady a faktické poznatky zdielané neútočnou formou - a to voči nikomu - spôsobujú nejakú "HYSTÉRIU" u ľudí, ktorý už aj tak toho veľa nezmôžu a sú odkázaný na milosť a nemilosť nejakého nadnárodného konglomerátu? A prepáčte, no naozajstnú a nefalšovanú HYSTÉRIU v poslednej dobe má spoločnosť HUAWEI, lebo postojom "mŕtveho chrobáka" či "pštrosa s hlavou v piesku" - sa to voči nej všade vo svete bude len nabalovať ešte viac, ako to už je...
    Poděkovat autorovi 0
  • Zeptám se jinak - fakt myslíte, že někdo z dalších čtenářů bude louskat ty kilometrové překlady z němčiny?

    Týmto odporúčame každému - ak môžu, vráťte mobily ihneď predajcovi - toto vám přijde skutečně jako odpovídající reakce? Pokud v telefonu paměťovku nepoužívám, tak mám také hned utíkat do obchodu?

    Jinak prodával/kupoval jsem desítky telefonů a nikdy jsem se nezajímal, jestli byl daný telefon někdy v servise, zajímal mě vždy aktuální stav. A totéž také naopak kupující (sice jsem nikdy telefon ze servisu snad ani neprodával, ale to kupující nemůže vědět, když se nezeptal).

    odkázaný na milosť a nemilosť nejakého nadnárodného konglomerátu? To je jako kdybychom na vás mířil zbraní. Jestli máte chybu u telefonu která může způsobit nefunkčnost paměťové karty spojenou se vším co jste tady zmínil, pak vám váš životní postoj rozhodně brát nebudu.
    Poděkovat autorovi 0
  • Ján008Ján008  
    upraveno 9. December 2018
    Ó, pán Cmar, teraz ste jasne ukázali, kto je tu hysterický... Čo sa týka toho Vášho "louskání" - je to tu nejak zakázané dávať informácie pre tých, čo ich hľadajú? Ďalej - čo sa týka vrátenia mobilu predajcovi - je to naša dobrá rada každému človeku, aby nebol sklamaný a nakoniec "neťahal za kratší koniec povrazu", no veľmi dobre všetci chápeme, že Vy to na sebe pociťujete ako by Vám niekto ubližoval... Čo sa týka toho, ako Vy - ako súkromná osoba predávate či kupujete niečo pre seba - to je Vaša vec, a nemá absolútne nič relevantne spoločného s danou témou - tu rozoberanou... Čo sa týka toho - Vášho vyjadrenia - citujem: " To je jako kdybychom na vás mířil zbraní." - nuž pán Cmar, to sa ešte uvidí potom, ako dopadneme my s touto záležitosťou u vás - ako u spoločnosti HUAWEI, ak ste mali na mysli nás, čo teraz s Vami dopisujeme, lebo úplne jasne to z Vašich slov nevyznieva... No a nakoniec ku tomu Vášmu výroku - evidentne s pohnútkou nás takto uraziť - že "nám rozhodne nechcete brať náš životný postoj spojený so všetkým, o čom sme sa tu už zmienili" - vážený pane, všetko, čo sme sem doteraz napísali a "zavesili", ako aj link na Nemecký a Anglický zdroj faktických informácií - čo vy musíte znášať hádam ako bezdôvodný útok z našej strany, (čo je absolútne absurdné!), lebo je logicky pochopiteľné a jasné, že pochvaly - za poslednú dobu - sa tam toho veľa nedočkáte... Nuž ale hádam nechcete povedať, že za to môžeme my, ako klienti?! Buďte voči nám férový, a určite vás neminú ani recenzie pochvalné! Buďte taký láskavý, čítajte a skúmajte poriadne všetky informácie, nami tu udávané, lebo ak chcete nás tu obviniť z nejakého klamstva, alebo z nejakého blúznenia - tak vedzte, že už žijeme v globalizovanom svete, a že to v tom prípade robíte všetkým klientom spoločnosti HUAWEI na celom svete! V takom prípade by to bola pre vás priama cesta do pekla! Lebo ak niekto, kto niečo vyrába a predáva, a pritom nie je schopný prijať pravdivú a konštruktívnu kritiku na svoje výrobky a služby s nimi spojené - dobré časy nečakajú...
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.