Ako dopadla oprava

Dobrý deň.
Chcel by som sa podeliť ako dopadla oprava môjho telefónu.
Telefón som kvôli finančným dôvodom kupoval vo Švajčiarsku + som dostal darček hodinky.
Objednávku som vytvoril 28.10.2018 telefón kvôli nedostupnosti dorazil o skoro mesiac neskôr.
Keďže som mal vadu na displeji , čo mi potvrdilo a zastúpenie huawei.ch, telefón som dal do opravy.
Dnes je 2.2.2019 a kamoš mi bol po opravený telefón v predajni. Spustil 2 testovacie videa a takto to dopadlo.

Komentáře

  • To je "normální" stav u boe, také to tak mám...
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak u telefonu za 25+ to určitě není normální. Bohužel toto není normální ani u telefonu za 5+...
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 3. February
    Áno máš pravdu.
    Na mojom xiaomi mi8 ktorý stal jednu polovicu ceny to nerobí.
    Napísal som opäť na huawei.ch a interdiscount ako ďalej postupovať.
    Len malá pripomienka telefón som objednal 28.10.2018 a dodnes ani raz nepoužil.
    Poděkovat autorovi 0
  • Skvělé, za ty 3 měsíce už ztratil min. 1/5 ceny, ne-li víc. Toto není dobré, ne není...
    Poděkovat autorovi 0
  • upraveno 4. February
    Ahojte.
    Takže zhodné odpovede aj huawe.ch a interdiscount.ch doneste telefón oprať na opravu.
    Vieš co marek_B nejde ani tak o to že klesla cena ale o to že som nebol spokojný s mi 8 kvôli fotaku a kúpiš si nový telefón a nemôžeš ho už 95 dní používať.
    Poděkovat autorovi 0
  • Marek_BMarek_B  
    upraveno 4. February
    No však jsem to i tak myslel, že telefon 3 měsíce nemáš a aniž by si chtěl, ztrácí i na ceně, kdybys ho chtěl třeba prodat. Vím, že teď nejde o peníze. Naprosto chápu tvé rozhořčení.

    Edit: nemám to prostudované, ale nemají ze zákona 30 dní na opravu ? Tedy pokud jsou podobné zákony i ve Švýcarsku. Ikdyž vím, že to neřeší tvůj problém, protože ty chceš dobře fotící telefon, ale 1/4 roku už je docela silná káva a trochu se ti divím, že se s nimi ještě vůbec dohaduješ.
    Poděkovat autorovi 0
  • Neostáva mi nič iné. Neviem ho vrátiť.
    Švajc nie je EU.
    Tam to nie je ohraničené časovo reklamácia. Ale zas po 2 reklamáciách máš pravo na odstúpenie od zmluvy. Čo u nás je napríklad až 3 x
    Poděkovat autorovi 0
  • Tak dnes opäť donesený na opravu. Strácam trpezlivosť :-( image
    WhatsApp Image 2019-02-09 at 11.12.47.jpg
    846 x 495 - 67K
    Poděkovat autorovi 0
  • image
    tomu hovorím pokrok telefón ktorý som nikdy nepoužil už 2x pojde new displej
    hamba.jpg
    1300 x 661 - 170K
    Poděkovat autorovi 0
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.