Ako dopadla oprava
Dobrý deň.
Chcel by som sa podeliť ako dopadla oprava môjho telefónu.
Telefón som kvôli finančným dôvodom kupoval vo Švajčiarsku + som dostal darček hodinky.
Objednávku som vytvoril 28.10.2018 telefón kvôli nedostupnosti dorazil o skoro mesiac neskôr.
Keďže som mal vadu na displeji , čo mi potvrdilo a zastúpenie huawei.ch, telefón som dal do opravy.
Dnes je 2.2.2019 a kamoš mi bol po opravený telefón v predajni. Spustil 2 testovacie videa a takto to dopadlo.
Chcel by som sa podeliť ako dopadla oprava môjho telefónu.
Telefón som kvôli finančným dôvodom kupoval vo Švajčiarsku + som dostal darček hodinky.
Objednávku som vytvoril 28.10.2018 telefón kvôli nedostupnosti dorazil o skoro mesiac neskôr.
Keďže som mal vadu na displeji , čo mi potvrdilo a zastúpenie huawei.ch, telefón som dal do opravy.
Dnes je 2.2.2019 a kamoš mi bol po opravený telefón v predajni. Spustil 2 testovacie videa a takto to dopadlo.
Abyste mohli vložit komentář, musíte se nejdříve přihlásit nebo zaregistrovat.
Komentáře
Na mojom xiaomi mi8 ktorý stal jednu polovicu ceny to nerobí.
Napísal som opäť na huawei.ch a interdiscount ako ďalej postupovať.
Len malá pripomienka telefón som objednal 28.10.2018 a dodnes ani raz nepoužil.
Takže zhodné odpovede aj huawe.ch a interdiscount.ch doneste telefón oprať na opravu.
Vieš co marek_B nejde ani tak o to že klesla cena ale o to že som nebol spokojný s mi 8 kvôli fotaku a kúpiš si nový telefón a nemôžeš ho už 95 dní používať.
Edit: nemám to prostudované, ale nemají ze zákona 30 dní na opravu ? Tedy pokud jsou podobné zákony i ve Švýcarsku. Ikdyž vím, že to neřeší tvůj problém, protože ty chceš dobře fotící telefon, ale 1/4 roku už je docela silná káva a trochu se ti divím, že se s nimi ještě vůbec dohaduješ.
Švajc nie je EU.
Tam to nie je ohraničené časovo reklamácia. Ale zas po 2 reklamáciách máš pravo na odstúpenie od zmluvy. Čo u nás je napríklad až 3 x
tomu hovorím pokrok telefón ktorý som nikdy nepoužil už 2x pojde new displej